hoeveel weken babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marleen3, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    We hebben het kamertje al klaar. :oops: We konden niet langer wachten, we hadden beiden vakantie en maar meteen doorgepakt. Ik had nu de energie en tijd nog.

    Nog wel een aantal dingetjes kopen zoals beddengoed, een badje enz. LEUK.
     
  2. augustus

    augustus Niet meer actief

    Van de week melde ik hier nog dat we niks hadden. Maar inmiddels is het bedje/ commode besteld. Levertijd 2 weken, dus dat valt in dit geval enorm mee!
     
  3. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63
    wij gaan morgen kijken met de opa s en oma we hebben mooie kamer gezien maar tien tot 12 weken levertyd


    dus jah denk da we m volgende week wel bestellen voor het geval dat langere levertyd is en de kinderwagen ook daar gezien ook tien weken levertyd dus ja weet niet wat beste is
     
  4. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik denk dat ik zo'n miep ben die meteen na een positieve test naar de winkel rent... ;) Ik weet nu al helemaal welke ik wil enzo, echt erg... :oops: :oops:
     
  5. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben de kamer wel vroeg gekocht, maar we laten de spullen pas komen half oktober. Zo hadden we mooi de tijd alles op orde te brengen.
     
  6. Minie79

    Minie79 Lid

    8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Na 20wkn-echo besteld en er zit een levertijd van 12 weken op. Dus was wel blij dat we het vroeg gedaan hebben.
     
  7. annetje

    annetje Lid

    11 mei 2007
    99
    0
    0
    Wij hadden ons kamertje al met zo'n 14 weken. Op marktplaats hadden we echt een hele mooie gezien voor maar 160 euro! Vandaar dat we hem al zo vroeg hadden.
    Hij heeft eerst een hele tijd uit elkaar in de garage gestaan, maar met 22 weken hebben we hem neergezet.
     
  8. sonja77

    sonja77 Lid

    31 mei 2007
    37
    0
    0
    Helpdeskmedewerkster
    Wij hebben met 16 weken besteld, een levertijd van 14 weken!
    WIj verwachten begin november onze spulletjes.
     
  9. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij betsellen niks, hebben allemaal antike meubeltjes aangevuld met bijpassende nieuwe (lees: tweedehadnse) meubeltjes. deze gaan we opknappen zodra we verhuisd zijn (komende maand) en dan staat alles dus klaar met 7 maanden.
     
  10. marleen3

    marleen3 Actief lid

    27 mei 2006
    317
    0
    0
    bedankt voor de duidelijke reactie's

    Ik ben zaterdag naar babydump geweest, en daar heb ik het uiteindelijk gekocht, ik was bang dat het lang ga duren, omdat ik al een beetje te laat was.
    1e week van oktober, krijg ik al mijn spullen geleverd, nou maar gauw beginnen met de babykamer verfen.

    zie voorbeeld foto van de babykamer en kinderwagen
     
  11. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Wij hebben hem toch ook al besteld :)
    Eerste week van november wordt hij geleverd.
     
  12. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik was 6 weken zwanger toen we het kamertje kochten.
    we hadden hem zien staan op marktplaats, was nog nieuw in doos en voor weinig geld.
    dus gelijk gebeld en opgehaald.
    het kamertje is nu helemaal klaar , het is alleen nog wachten op de baby
     
  13. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Had met 14 weken alles besteld incl. uitzetlijstje ingeslagen, maar de kamer zal pas rond de 28 weken klaar zijn.
     
  14. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Wij hebben onze kamer op 2 juni uitgezocht, en hij is afgelopen vrijdag bezorgd. Dus bij resp. 19 weken en 32 weken.

    Groetjes
    Maris
     
  15. sweetdushi

    sweetdushi Bekend lid

    24 jun 2007
    685
    0
    0
    Wij zijn nu al bezig met vragen i v m levertijd.
    En ook de kinderwagen en alles zit soms 14 weken levertijd op.
    Wil alles wel af hebben als ik 7 maanden ben.
    Stel dat het te vroeg komt
     
  16. pollywol

    pollywol Actief lid

    14 aug 2007
    264
    0
    0
    Ben nu 29 weken en langzaam maar zeker komen alle spullen. Gordijnen moeten nog gemaakt worden en zo. Maar ach, als het te vroeg komt ligt het toch nog tot 40 weken in het ziekenhuis, dus dan kun je ook nog wel wat doen hoor! Ik ga de aankomende weken de laatste dingen kopen, denk dat het met 34 weken allemaal gewassen en gestreken klaar is. Vroeg zat!
     
  17. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik hoopte het vorige week af te heben, maar helaas, te veel oponthoud gehad, maar hopelijk is het deze week klaar, dan kunnen we eindelijk de laatste dingen gaan kopen ,.....
    haha duurt ook nog wel een week of 2 :)

    daarna, wil ik nog een grote schoonmaak thuis,..
    opdat alles, maar dan ook echt alles klaar is vd bevalling, hoef ik de laatste weken alles alleen maar bij te houden, en hoef ik geen zwaar werk meer te verrichten,...
     
  18. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    wij hadden met 6 weken het kamertje al, met 8 weken de kinderwagen en met 14 weken hadden we alles al af! maar dat kwam ook vanwege het slechte weer in onze vakantie
     
  19. unner

    unner Bekend lid

    17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Hallo,

    De spullen had ik met twaalf weken al allemaal klaar (misschien wat vroeg, maar ja...). Het probleem is echter dat het huis nog vreselijk in puin ligt (leuk joh, zo'n verbouwing!). De babykamer is op zich dus al heeeeeeeeeeeel lang compleet, maar af is ie nog niet. Hoop echt dat ik m over een week of drie in gebruik kan nemen. Lekker inrichten en zo. Maak je niet te druk, komt allemaal wel goed. Houd wel de levertijd in de gaten!
    Succes en veel plezier met uitzoeken en inrichten!
     
  20. knor2007

    knor2007 Actief lid

    12 jul 2007
    130
    0
    0
    voedings ass
    groenlo
    hoi,ik had de baby kamer al snel.'
    ik kon ook via via aan een baby kamer komen.
    ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger.
    en de baby kamer is bijna klaar
     

Deel Deze Pagina