Eindelijk weer zwanger!!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by lovemychild, Jun 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Jammer dat de oude posts niet meer van het forum staan, dan maar even een nieuwe melding.

Eindelijk zwanger nadat ik gestopt ben met de pil op 16 september. Had het totaal niet verwacht, voordat i kde rest deed had ik zoiets van. Zal wel weer negatief zijn. omdat oude cyclussen 27-28-30-47-54 was. Had nu ook gedacht zal wel een lange cyclus hebben. Dus op dag 49 getest. En ja hoor positief. Niet volledig donker. Maar positief. 2 dagen erna naar de huisarts gegaan. En daar vol Positief. Nu heb ik 16 juni eerst afspraak bij de verloskundige. Wel mooiste verassing, had disney cadeau gekregen van manlief. Niet verwacht dat ik zwanger was. Had eerst willen testen in disney, maar de test vergeten. Maar 1 geluk, anders mocht ik er nergens meer in van manlief Dus toen ik weer bij me moeder kwam, zei me moeder ik moet je wat vertellen. Je zusje krijgt een baby. En zei ik ben nog altijd overtijd, en me moeder dan zal die ook wel positief zijn. Vroeg ze of ik die test wilde halen thuis, en terug te komen. Dus heb ik de test bij me moeder gedaan. En positief. Me moeder zich kapot aan het lachen. Maar ben blijkbaar iets verder dan me zusje, als ik uitreken is het 7 weken en 4 dagen nu. Maar had volgens mij een late eisprong. Omdat ik 2 weken van te voren getest heb, en die was nog negatief. Heb dus op 2 juni getest, laatste menstruatie was op 14 april. En 4 juni bij de huisarts getest, was geen twijfel mogelijk

Me buik staat ook echt BOL. Manlief is super voorzichtig (lief) Kan het zelf nu nog niet geloven, laatste tijd veel meegemaakt, en nu klein wondertje in me buik.:D

2. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    gefeliciteerd!!!

3. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Mooi verhaal! Gefeliciteerd hoor, en geniet er van!

4. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Gefeliciteerd!

5. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Sta er zelf nog versteld van, bij terugkomst van disney. Ben direkt gestopt met roken, manlief kan straks als de kleine er is buiten roken :D Nu benieuwen de 16e voor de eerste echo.

6. Deebie

Deebie Bekend lid

Sep 29, 2008
    831
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!!

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Gefeliciteerd, geniet ervan!

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

9. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd meid!! Heel leuk voor je.XXX

11. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Bedankt allemaal kan niet wachten tot de 16e :D

12. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Proficiat!

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! :)

14. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ik ben superblij samen met zusje zwanger te zijn. Krijg ik net te horen dat me zusje een miskraam heeft gehad. Oke ik ben al langer zwanger dan me zusje als ik zo bereken. Wel rot voor me zusje. Dus dat mij maar niks overkomt. Maar zal wel niet. Ik doe lekker rustig aan, rook niet meer, drink geen cola of koffie. Dus ben benieuwd de 16e

15. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Gefeliciteerd

16. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    gefeliciteerd! :)

17. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Proficiat!

18. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Nog 5 daagjes, en dan naar de verloskundige. Manlief is zich compleet zorgen aan het maken. Mag amper nog wat doen. Hij wil dat er niks gebeurt. Moet hem maar steeds gerust stellen van er gebeurt niks. Voor hem is het de eerste. Voor mij de 2e. Dus voor hem is alles nieuw. Voor mij is deze zwangerschap ook nieuw daarvan af niet gezien. Maar meeste gevoelens kon ik al. Maar dat me buik zo snel bol staat, had ik de eerste keer niet. Maar zullen denk ik me darmen wel zijn. Want smorgens als ik opsta staat het nog wat platter, en even erna meteen weer bol.(wat met de dag boller word). Bedankt allemaal voor de felicitaties

19. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    Hey meid gefeliciteerd wil niet lullig zijn maar meeroken is ook slecht ;) mijn vriend rookt ik niet en hij rookten altijd al buiten maar zou jou manlief ook buiten laten roken ;) is kleine moeite en goed voor de kleine

liefs

20. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ja dat snap ik, en weet ik ook. Hij rookt niet meer veel. En hij rookt ook buiten mijn buurt ;) Hij heeft ook zo'n aparaat aangeschaft die ook de rook en alles wegtrekt. Revitalisator of hoe heet dat ding. 7 in 1 aparaat. Maar hij heeft ook een beetje veel aan zijn hoofd, rede dat hij rookt. Maar niet veel meer. En ik weet dat het slecht voor de kleine is. Daarom let hij er zelf ook op. Dus daar maak ik me niet zoveel zorgen om. Dus snap dat je het niet lullig bedoeld ;)

Share This Page