Vandaag de intake gehad bij de verloskundige en misschien konden we het hartje horen en ja hoor het hartje gehoord weer zn wauw moment maar nu denkt ze dat ik verder ben?? Normaal hoor je het hartje nog niet? Ze voelde mijn baarmoeder hoog genoeg zitten. Ik weet zeker dat ik 9 weken ben heb ovulatietesten gebruikt. Vrijdag de termijn echo dan weten wij het zeker. Hoorde jullie ook met 9 weekjes al het hartje?
Ik kon thuis met 9 wk het hartje al horen met de angelsound. Of je het wel of niet kunt horen zegt niks over je termijn.
Wat raar dat mijn verloskundige er dan gelijk vanuit gaat dat ik verder ben ze heeft zelfs de uitgerekende datum van 31 naar de 20ste gezet in de computer. Neem aan dat de termijn echo gebruikt gaat worden voor de uitgerekende datum.
Ook bij mij was het hartje al te horen vanaf 9 weken. De VK wilde het proberen te luisteren en gaf aan dat het meestal wel lukt als je vrij dun bent. Sindsdien kan ik het zelf ook eigenlijk altijd vinden met de angelsound! Achteraf bleek ik wel twee dagen verder te zijn (9 weken en 2 dagen) toen de VK het hartje hoorde. VK heeft overigens niks gezegd over dat ik verder zou zijn omdat ze het hartje al vrij vroeg hoorde.
Vind ik ook heel raar, en ik zou persoonlijk hierdoor ook aan de kundigheid van de vk gaan twijfelen... Je kan pas definitief vaststellen of je idd verder bent mbv een echo. Ze kan een vermoeden hebben dat je verder bent, maar om daar nu alles op aan te passen vind ik heel vreemd.
Vind het ook raar, bij m'n zusje dachten ze dat ze 12 weken was maar bleef 6 te zijn. Gewoon grote baarmoeder
Ik zie dat je al een kindje hebt, dan groeit je baarmoeder vaak sneller. Mijn baarmoeder kwam met 9 weken ook al boven schaambeen. Zou je vk toch moeten weten ook lijkt me! Maar in ieder geval fijn dat jullie het hartje gehoord hebben ❤