beste meiden, Gisteravond ben ik uit eten geweest met mn werk.Op het menu stonden heel veel dingen wat een zwangere vrouw niet mag,veel rauwe dingen.Als voorgerecht heb ik dus maar gebakken brie genomen, hoewel ik dit sinds mijn zwangerschap juist niet meer eet. In het restaurant zeiden ze dat het gewoon gepasteuriseerd was. Als hoofdgerecht heb ik pasta met ricotta en spinazie genomen,ook dat was gepasteuriseerd werd mij verteld. Het kwam ook wel uit de oven. Heb erg gevoelige darmen en kreeg daarna erge krampen,misschien te vet geweest,heb niet eens zoveel gegeten?van die gekke dingen gaan door je hoofd,ineens voel je je kindje minder en kon ik het hartslagje met de angelsound minder goed vinden,daarna weer wel dus waarschijnlijk psychisch,maar zouden jullie mij gerust willen stellen ajb? Groetjes Monique
Als het gepasteuriseerd is kan het geen kwaad en volgens mij al helemaal niet als het in de oven is geweest. Maak je niet gek
Meid, Al was het niet gepasteuriseerd, het is zo heet geweest in de oven en/of koekepan dat er echt niks aan de hand is, maak je geen zorgen. En als je zelf ziek moct worden van iets dat niet helemaal goed is geweest, dan ben jij de enige die daar last van heeft, je kindje niet. Maak je niet druk, echt niet. Liefs Manon