teststreep rare plek!? kv 2-5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stopcontact, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Nou dames... wat ik nu toch heb!?

Vanmorgen getest, negatief, omowit.
    Test weggelegd en ben een dagje uit geweest. Kom thuis en ga mn lenzen uit doen. Kijk op de test van vanmorgen en denk.. hé ik zie wat helemaal rechts... half zichtbaar/half onder de plastic casette. Een licht roze streepje... maar veels te ver naar rechts!
    Precies op de plek waar plastic puntjes van de casette zitten om de test te ondersteunen zeg maar.

Ik heb er geen foto van helaas.... test is al weggegooit en is nat geworden in de prullenbak :)

Iemand ervaring met een streep op een vreemde plek?:)

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Mag ik het zeggen, mag ik het zeggen?
    "Laat je niet gek maken en test over 2 dagen weer!" :D

Dat verstopte streepje betekend, naar mijn weten, verder niets (maar oh wat haal je er graag hoop uit he, I know..)

x Kweenie

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    veel 2v5 testen gebruikt maar nooit ergens anders streepjes gezien, misschien indroogstreepje?

morgen ochtend nieuwe test? of later als je kan wachten ;) ik heb 4 dagen voor nod positief getest met de 2v5 :D

X Miek

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik heb geen testen meer in huis dus zowiezo wachten tot maandag mits mijn temp weer omhoog is. Want die was vanmorgen gezakt naar 36.7 :(

Maar het was een roze streepje... echt heel raar...

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Kan een indroogstreepje zijn, je moet ze weggooien na 5 minuten (staat in de gebruiksaanwijzing). Dat er streepjes na afleestijd kunnen komen die ongeldig zijn (niks betekenen dus) staat ook in de gebruiksaanwijzing!

Jammer dat je temp gezakt is :(

6. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    hoi stopcontact

heb ik ook weleens gehad naar mijn weten moet er toch degelijk een teststreepje in het venster verschijnen ik had het voor die 5 min
    heb de test dan ook als nega beschouwd !!

7. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Nou, dat streepje is me binnen de tijd niet opgevallen omdat hij zo ver naar rechts stond. Pas savonds, toen ik de test wilde slopen zag ik het pas.
    Maar ik beschouw hem zowiezo ook als negatief. Kan het alleen maar mee vallen ;) Heb hem ook maar snel weggegooit toen.... kan namelijk dágen turen whahaha! erg he?

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Je zit ook pas 10 dpo... ik zou afwachten tot je wat verder na je ei zit, misschien is de tempdaling wel een 'innestelingsdip' :)

9. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    stopcontact
    ik kan ook eideloos turen hoor naar een test whaaahahahaha
    maar goed dat hoort er bij

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Dat heb ik ook wel eens gehad, was in mijn geval altijd een indroogstreep en dus negatief. Maar als je nu op 10 dpo zit dan kan er nog heel veel gebeuren, ik zou gewoon nog eens testen over een paar dagen!

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Als je de kv 2-5 uit elkaar sloopt, dan zie waar de strips aan elkaar gehecht/gelijmd zijn ook soms een roze verkleuring.

12. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties dames! :D

De strip zat goed in de cassette én het streepje was een paar milimeter van het absorptiegedeelte.

Máár aangezien ik eind van de middag ongi ben geworden... jammer.

Groetjes stopcontact

13. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    aaah stopcontackt jammer das wel balen meid
    sterkte meid en succes de volgende ronde

Deel Deze Pagina