Hoi! Ik had een vraag... ik ben inmiddels 14 weken zwanger en word al een paar dagen wakker met hele heftige pijnen in me baarmoederstreek. Als ik op me rug lig is het het ergst.. Het voelt heel erg scherp als ik dan voorzichtig op me zij draai word het iets minder.. Vind het heel apart dat het juist zo erg is als ik net wakker ben.. (sorry voor de komende uitleg) maar als ik dan lucht vrij laat om het even netjes te zeggen word het iets minder... maar heb niet het idee dat het me darmen zijn omdat het echt alleen op de plek van me baarmoeder zit. In de avond heb ik er ook weleenslast van. Als ik dan opsta zakt de pijn en word het een weeig naar gevoel maar de scherpe pijn is dan bijna weg... Klinkt dit als bandenpijn? heb geen last van de liezen echt alleen heel laag onderin in het midden.. Wil niet voor elk dingetje het ziekenhuis bellen.. Ik moet er ook bij zeggen dat ik erg mager ben van mezelf... Hoop dat iemand me kan zeggen of dit normaal is of niet. Liefs Inkie
denk dat t toch je darmen zijn dan?? want je moet zo zien, dat die darmen ook verplaatst zijn dus daar waar normaal je darmen zaten zitten ze niet echt meer haha darmen kunnen ook enormmmmm steken, en helemaal smorgens als je wakker word omdat ze dan vol zitten... maarrr... als het je niet lekker zit, bel gewoon ziekenhuis! daar worden ze voor betaald... en stress is niet fijn hoor echt niet....
Het kan ook komen omdat je misschien een volle blaas hebt. Die duwt tegen je baarmoeder aan en dat kan die pijn veroorzaken. Ik zelf heb er ook veel last van gehad ( nu weer maarja ruimte gebrek nu). Waarschijnlijk zakt het af als je geplast hebt. En als je erg ongerust erover bent, moet je gewoon even je vk bellen.
Bedankt voor jullie reacties! Heb toch maar de gyn gebeld en moest gelijk komen zit nu op bloeduitslagen te wachten...