bij mijn 1e rond de 7 a 8 weken, en duurde ongeveer to 15 weken ik ben nu 5 weken en 3 dagen en nog nergens last van, dat maakt me soms wel onzeker
Bij mij kwamen de kwaaltjes ook pas opzetten nadat ik positief testte, zo rond de 7 weken. Ik dacht nog das fijn geen last van misselijkheid. Iets te vroeg gejuicht. Ik heb er last van gehad tot week 16. De vermoeidheid bleef echter de hele zwangerschap aanwezig. Ik kan me voorstellen dat je onzeker word. Maar er zijn ook heel veel vrouwen die geen last krijgen van zwangerschapskwaaltjes.
bij mij al met 3,5 week - voor mij een reden om te testen, omdat we er niet mee bezig waren. Die 'kwaaltjes (groot woord eigenlijk in dit geval) waren vooral: een vol gevoel -veel minder eetlust - veranderde stoelgang zware vermoeidheid - maar dat wijtte ik aan de verhuizing. Dat zijn ook gelijk de voornaamste klachten geweest van de 1e 8 weken. Een beetje misselijkheid kwam er wel bij hoor, maar niet bijzonder. Momenteel zit ik alleen érg te rommelen met m'n bekken... hopen dat dat nog goedkomt...
Ik zit nog steeds te "wachten" op de kwaaltjes.... Heb echt tot nu toe een super voorbeeldige zwangerschap, heb echt nergens last van!
Hier ook, bijna 16 weken en tot nu toe geen enkel kwaaltje ff afkloppen... maar ben niet misselijk (geweest) geen rare geurafwijkende taferelen etc.... klinkt stom maar soms wou ik dat ik (heeeeeeeel) af en toe dan ook "wat" kwaaltjes had, omdat het voor mijn idee meer het gevoel geeft dat het goed zit en dat je kindje in je buikje jou zo ziek maakt.. Maar nope, als ik mijn buik even vergeet, vergeet ik sowieso af en toe dat ik uberhaupt zwanger ben Voor de mensen met kwaaltjes; heel veel sterkte, hoop dat jullie je gauw weer beter voelen!
Bij precies 6 weken. Ik ben zwanger geworden dmv IVF en kreeg al kwaaltjes met 4 weken. Achteraf bleek dat van de hormonen te zijn die ik nog gebruikt. Met 4w+5dgn mocht ik daarmee stoppen. De kwaaltjes namen af. Met 5w+6dgn heb ik nog met het ziekenhuis gebeld of dat wel goed was. Degene aan de telefoon legde uit dat kwaaltjes meestal met 6 of 7 weken beginnen. De dag erna begonnen ze ook en ze zijn niet meer gegaan! Ben misselijk gebleven tot tijdens de keizersnede