Hihi het is weer een meid!! Was ik ook heeeel verbaasd over! Maar ik heb het onderhand 4 keer mogen zien en het is echt geen piemeltje!! Haha!
Hier is al een topic over http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/327413-hoeveel-weken-zwanger-hoeveel-kg-aangekomen-deel-4-a-169.html
hier afgevallen ben in week 8 eerst gewicht op en af en na buikgriep 2 dgn bijna 2kilo eraf weer maar kan wel kiloos gebruiken
Voor mijn zwangerschap woog ik 86kg, in de eerste weken door de misselijkheid afgevallen naar 80 kg en nu met 31 weken op 85kg, ik probeer het een beetje te beperken.
Zijn er ook meiden die opeens halverwege de zwangerschap afbielen? Heb het idee dat ik namelijk aan het afvallen ben.. broeken zitten iets wijder.. maar heb nog steeds hetzelfde eetpatroon en niet altijd gezond haha
Ik ga nu richting de helft en ik denk dat ik maar een kilo ben aangekomen. Vorige controle was ik 2 kilo afgevallen. En er werd mij gezegt dat ik minimaal 6 kilo vanwege het kindje aan zou komen en 10 kilo vanwege dat ik gestopt was met roken..... vreemd die kilotjes van het stoppen met roken zullen er echt niet meer bij komen.
Met 19 weken was ik ongeveer 1,5 kilo aangekomen. Valt mee dus. Ik ben vooral eerst afgevallen, omdat ik geen zin meer had (heb) in snoep, gezonder eet en geen bier meer drink