Ben even benieuwd hoeveel iedereen gemiddeld aankomt. Ben zelf 27 weken zwanger en 3,5 kg aangekomen.
Nu 24,5 week zwanger en 7 kg aangekomen. Bij beide vorige zwangerschappen uiteindelijk 17 kg aangekomen totaal.
hoi hoi ik zag dit topic en leek me wel leuk om even te reageren... zo zie je maar dat er veel verschil zit in wat iemand aan komt tijdens de zwangerschap... ik ben nu 14 weken zwanger en ben nu 2 kilo aan gekomen.... i love candy hahhahaha veel liefs
oei.....Ik ben nu al 5 kilo zwaarder.... Ben 16 weken. Bij de vorige ben ik gestopt met de weegschaal bij 34 weken toen was ik ruim 20 kilo aangekomen.....Veel water!
Ben 22 wkn en nu 6,5kg aangekomen .. best veel eigenlijk als ik het hier zo lees ... (start gewicht was wel 52 en en heb nu een flinke buik, verder nergens nog echt aangekomen )
Ik ben 30 weken en 8 kg aangekomen. Bij nr.1 in totaal 23 kg met 42 weken, bij nr.2 in totaal 12 kg bij 40 weken. Ben benieuwd wat het dit keer gaat worden.
Ik ben 13+3 en ben nu 1.2 kilo aangekomen. Bij mijn zoontje was ik in totaal bij 40 weken zwangerschap 11 kilo aangekomen.
20 weken zwanger en 3,5 kilo aangekomen. Aardig gemiddeld als ik het hier lees. Bij mijn eerste ben ik uiteindelijk 13 kilo aangekomen, dat lijkt me nu ook prima!
34 weken en ongeveer 10 kilo erbij. Gaat wel erg hard de laatste paar weken, dus ben benieuwd waar ik op uit ga komen...
Ik was de eerste weken wat afgevallen, maar zit nu op 7 kilo bij 24 weken. Echt veel aangezien het advies voor iemand met mijn gewicht maar 10 kilo in totaal is. Het gaat ineens enorm hard. Zeker mijn buik. Volgende week toch maar eens aankaarten bij de gyn.