He hi, Het viel me ook nog best mee toen ik vanavond eens sinds lange tijd op de weegschaal ging staan. Had meer verwacht! Het gaat best goed. Kwaaltjes niet mee gerekend. Ben het nu wel zat. De kleine mag van mij nu wel komen. We zullen zien. Lang kan het iigv niet meer duren.
Ik 23 wk en nu 3 kilo erbij. Netjes toch ? Zou je gezien omvang niet zeggen ik lijk wel een tank, zo dik hihihi
ben 41+2 en tot nu toe nog helemaal niets aangekomen, ben zelfs lichter dan voor de zwangerschap. ben de eerste weken juist afgevallen door de verandering in de hormonen en dat is toen gestabiliseerd..
dit is de 2e zwangerschap en qua aankomen loopt het redelijk gelijk met mijn 1e zwangerschap, maar ik voel mij zoveel voller. Ik kan ook veel minder soepel bewegen. Herkent iemand dit?
Bijna 16 weken en 8 kilo lichter... Maar dit komt door het vele overgeven. Ik zal het misschien straks als ik wat verder ben in de zwangerschap wel weer in gaan halen!
Ruim 27 weken en tussen de 10 en 11 kilo erbij. Mensen begrijpen niet waar ik die gestopt heb. Is niet te zien aan mijn postuur (voor de zwangerschap 25 kilo afgevallen, maar pas die kleding nog steeds) en heb ook maar een heel bescheiden buikje. Wel grappig dus! Enne, ben nu 97 dus die 100 ga ik ook zeker halen!