Potverdorie in 1 maand 5 kilo aangekomen volgens hun weegschaal. voor de rest nog niets. Ben nu 27 weken. Maar die 5 kilo is niet alleen baby haha. Wat zijn al die sinterklaasdingetjes toch lekkerrrrrrr.
Ik zie dat hier een aantal dames zijn die vrij weinig zijn aangekomen, of juist zijn afgevallen. Zijn jullie daar dan ook bewust mee bezig? Dus zo min mogelijk aan te komen o.i.d?
Milouvr, ik ben nu 30w bijna 31 en 1kilo aangekomen. Dat is zeker niet bewust gegaan, maar wel heel welkom. Ik heb flink overgewicht en dan komt het wel vaker voor dat je niet veel aankomt of zelfs afvalt. Ik eet alles wat ik hiervoor ook at.
@ecl interessant! Graag hoor ik meer reacties, ik probeer er een informatief artikel over te schrijven.
Nu 26 wk zwanger. Ik was afgevallen 7 kilo, nu weer 4 kilo erbij maar nog 3 kilo onder mijn startgewicht. Bewust ben ik er niet mee bezig, eet alles voornamelijk veel trek in zoetigheid. Waarschijnlijk ben ik op het moment netjes gedoseerd met mijn medicatie voor schildklierafwijking.
Ben nu ruim 16weken en nog steeds 4,5kg afgevallen (zelfs op ruim -5 gezeten). Niet echt mee bezig, maar mijn gewicht vind ik wel gewoon belangrijk (net als elke vrouw denk ik). Maar nu is het afvallen vooral gekomen door het vele overgeven, wat pas sinds een dag of wat iets minder wordt (nog niet geheel over) dus is het ook logisch dat aankomen nog niet snel gaat.
25 weken en zo'n 8 kg al zegt iedereen dat ik nog helemaal niet zo'n hele grote buik heb maar voor mij voelt dit natuurlijk anders
Hier bijna 9 weken en al 2 kg aangekomen Heb enorme honger, waar ik gewoon depressief van wordt. Wordt er zelfs wakker van. Blijf maar aan het eten terwijl het me soms echt tegen staat maar mn lichaam blijft er gewoon om vragen. Als ik niet eet, word ik erg beroerd. Hopelijk is die honger straks over en voel ik me ook fitter, dan ga ik wel weer goed opletten met gezond eten en meer bewegen.
Overigens ben ik de vorige keer 18 kg aangekomen door relatief gezond te eten maar wel flinke eetlust. Alleen viel ik toen in het begin af en was ik met 12 weken weer op startgewicht. Maar ben uiteindelijk 25 kg afgevallen na de bevalling zonder veel moeite (zij het dan wel bv en koemelk/sojavrij dieet voor dochter).
12 weken en 2 kilo, net als bij mijn eerste. Toen in totaal 22 kilo aangekomen en binnen 5 maanden zonder moeite alles en meer er weer vanaf.