Interessante topic! Ik ben nu 12 weken zwanger en een kleine 2 kilo aangekomen..... Vorige zwangerschap kwam ik niet verder dan 32 weken en 20 kilo zwaarder, waarvan 12 kilo binnen 2 dagen weg was (pure vocht, zwangerschapsoedeem). Dus netto was ik 8 kilo aangekomen.... Het maximum voor deze zwangerschap is 10 kilo! Oja mijn banner klopt niet...
Oh jeetje... Mijn omgeving zegt dat ik zo'n minibuikje heb en soms zie je met bepaalde kleding net niet dat ik zwanger ben. Ik ben 22 weken en er is 7 kilo bij. In vergelijk met de rest hier best veel. De eerste drie kilo was omdat ik ging eten ze maar. Voorheen at ik weinig en sloeg door drukte maaltijden over. Van die andere 4 vast ook wel wat onnodige gewichtstoename door snoepen en patatjes met saus. Ga gelijk topic beginnen over gezonder eten haha.
Ik ben 31 weken en 3 kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 10 kilo aangekomen. Dus ik ben benieuwd of dat er nog allemaal bijkomt de komende weken.
Ik ben nu 34 weken zwanger en al bijna 16 kilo aangekomen. Ik vind het erg veel, maar ik hou wel veel vocht vast ook...
Ik ben nu 40.5 weken zwanger en ruim 18 kgs aangekomen. De laatste week wel ineens heel veel vocht in handen, vingers, voeten en onderbenen.....met dus ineens een eindspurtje op de weegschaal als resultaat..:x Ik hoop maar dat dit een teken is dat het einde nadert!