Ik ben nu 30 weken en 7,5 kilo aangekomen. Ben halverwege mijn zwangerschap anderhalve maand goed ziek geweest (nierbekkenontsteking) en toen 2 kilo afgevallen door gebrek aan eetlust.
Ben 26 weken en inmiddels zo'n 6 kilo aangekomen.. Heb er best moeite mee en vraag me af hoeveel ik nog aankom ! :S
ben 20 weken en was eerst 6 kilo afgevallen en daarvan ben ik er weer bijna 4 kilo aangekomen. nog 2 kilo onder start gewicht.
ik ben vandaag 20weekjes was 5,5 kilo afgevallen en zit nog steeds 3 kilo onder begin gewicht vind het wel fijn dat ik nog niet echt aangekomen ben
Begin zwangerschap viel ik 3 kg af. Nu ben k 15 weken zwanger en ben k 2 kg aangekomen. Nog 1 kg en dan zit k aan mn startgewicht.
Zo dan, krik ik het gemiddelde hier even op. 27,5 weken en 12,5 kilo...... Ik eet echt niet meer dan normaal en ben ook geen extreme snoeperd ofzo. Maandag even gevraagd aan vk wat normaal was, door de hele zwangerschap heen 13 kilo.... Ach iemand moet de bovengrens zijn toch...en gelukkig voel ik me geen slagschip (nog niet iig) Volgens de vk komt er zeker nog 5 kilo bij...
Ik ben nu 11 weken zwanger en zit nog op -3 kilo. DE vorige zwangerschappen ben ik een keer 10, 15 en een keer 17 kilo aangekomen dus hoop dat het nu toch binnen de 10 kilo blijf.
Ben gisteren weer bij de vk geweest en zit nog steeds op 88,6 nog 0,0 erbij dus en dat voor de enorme buik die ik heb! Ben echt mega benieuwd wat ik ga wegen na de bevalling aangezien ik nog steeds op mijn start gewicht zit...volgens mij gaan mensen mij dan gewoon niet meer herkennen...
Jullie zitten allemaal redelijk netjes hoor! Ik begon me zwangerschap met 65.3 kilo en toen ik beviel met 39.5 en woog ik 105 kilo!!!! Nu 3 jaar en 4 maanden later ben ik nog niet op mijn startgewicht weeg nu 72.2 kilo....
heb mar even de weegschaal gepakt...speciaal voor jullie met nu nog steeds op mn startgewicht...bij mn zoon zat ik met deze termijn op -5
IK ben begonnen met 56 kilo en weeg nu 62.7 kilo. en ben nu 29 weken. Ik eet iets meer dan normaal ( iets meer brood en avondeten). maar ik had ook ondergewicht Ik weeg nu evenveel als mijn moeder, dus die was helemaal happy dat we evenveel wogen haha