Rond 4 uur s'ochtends en de kleine man was om 14.50 geboren. Ben nu ook benieuwd wanneer het gaat gebeuren...
Inderdaad Mell, we zijn bijna even ver en ben ook benieuwd wanneer het gaat gebeuren deze keer. Zit te wachten... Groetjes Claire
Mn vliezen braken om 8.30, de weeen begonnen om 9.30 en mn kereltjes zijn via een spoedkeizersnede om 15.59 en 16.00 geboren!
bij de eerste om 2.00 uur 's-nachts en om 7 uur was ze er. bij de tweede om 17.15 uur en om 20.15 uur was hij er.
bij alle beide om 5 uur sochtends de eerste wee jelle 5 uur eerste wee, is smiddags geboren 16.15 (verder weet ik niet zop goed meer moet ik het even opzoekn) hendrik 5 uur eerste wee 9 uur vk 2cm niet pijnlijke weeën (dacht zelf dat het nog over ging) 10 pijnlijke weeën beginnen 5 cm 11.45 hendrik geboren dus kleine 2 uurtjes pijn alle twee jongens zijn geboren op een DONDERDAG en TWEE DAGEN voor de uitgerekende datum en de eerste wee was om 5 UUR zou er ooit een derde mogen komen dan gaat het zo haha
eerste Om 20.45uur eerste wee en geboren om 10.33uur. tweede Om 8.15uur opgestaan met "raar gevoel" en geboren om 14.50uur. derde In afwachting
eerste wee om 3 uur 's nachts, om 7 uur verloskundige gebeld (wist toen nog niet dat het weeen waren) om half 8 had ik 7 cm ontsluiting en om 09.35 is onze dochter geboren.
om 4 uur kreeg ik onregelmatige weeen om 7 uur weeen iedere 3 minuten en vanaf hier mocht ik rekenen dat de bevalling begonnen was om 09.20 zijn mijn vliezen spontaan gebroken om 11.20 was lisanne geboren.,
1: om 9 uur weeen en rond 1400 geboren 2: om 3 uur buikpijn, om 4 uur echte weeen en om 5:30 geboren 3: ingeleid