ik weet niet precies hoever ik was want had een onregelmatige cyclus. maar volgens de zw.test met indicator was ik minimaal 5 weken ver.
Ik was 4 weken en een paar dagen .. Het was echt heel toevallig, ik voelde me niet zwanger ofzo maar mijn vriend en ik waren al 1.5 jaar bezig en zeiden die maand laten we even een stop nemen en ons ergens anders op foucussen .. Toen zei me vriend ineens '' schat ben jij al ongesteld '' ik zei nee, toen hebben we er maar een test overheen gegooid en die was zo positief als het maar positief kon zijn
Met 3 weken en 4 dagen testte ik vet positief. Heel vroeg dus. Mijn vriend en ik waren een jaar bezig en ik was er even helemaal klaar mee. Daarom besloot ik in een recalcitrante bui de laatste test die ik in huis had op te maken, ook al wist ik dat het weinig nut had om voor mijn NOD te testen. Onverschillig en tegelijkertijd zelfs een beetje geirriteerd zat ik over het staafje heen te plassen, zo van: Waarom doe je dit? Weer 8 euro down the drain! Er gebeurt toch niks, whatever. Hahahaha...en toen verscheen in slechts 4 seconden een tweede dikke blauwe streep...! Aaaaaaaaah! Het resultaat is nu 3 maanden oud en ligt heerlijk in haar ledikantje te slapen
He meiden ik kom hier even meekletsen. Ik wil even op de reactie van vlnidertje ingaan. Ik heb heel erg het gevoel van spierpijn in mijn onderbuik. heel apart. Dus wie weet. Misschien dat iemand anders daar nog wat over weet? Steken in de liezen en spierpijn gevoel in de onderbuik? ( daarnaast twijfel ik of mijn ei deze maand geweest is, normaal voel ik van alles, van spronge tot zere borsten nu helemaal niks)
Oja mijn zw test was gisteren negatief. Maar mijn ovutest blijft al een aantal dagen hetzelfde. echt hij wordt niet lichter maar ook niet donkerder. Ik zal hem even meesturen. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn nod is als het goed is maandag.
Bij de eerste 4wk2d, bij de 2de 7 week een beetje en bij de derde ong 5 wk. de 2de keer was de grootste verrassing, de 3de ook wel maar toen waren we bewust bezig (al paar maand) maar ik had geen kwaaltjes oid dus in die zin wel verrast.
5 weken, ik was een beetje in de war met mijn cyclus. Ik dacht eigenlijk dat ik vóór mijn ongi teste. Hihi, ik had het niet echt goed in de gaten gehouden. Komt ook omdat het allemaal nog nieuw was voor ons, het was letterlijk een lucky shot.
wow meiden, dan ben ik wel benieuwd naar de meiden waarom ze pas na 5 wk posieteif testen. Komt dat omdat je niet door had dat je zwanger was? Lijkt me een leuke verassing
Hier ook 4 weken en 3 dagen. Had op zondag 1 juli m'n menstruatie verwacht, en heb woensdag 4 juli positief getest.