De 2de keer had ik het echt niet door eerder, testte pas toen ik me zwanger voelde. De eerste keer kon ik niet echt zwanger zijn, was de ronde voor we aan ivf zouden beginnen en had sowieso een onregelmatige cyclus. Ik moest testen voordat ik met medicijnen kon beginnen om mn cyclus opnieuw op te starten en bleek achteraf dus toen 4wk2 zwanger te zijn. Bij de 3de dacht ik dat ik rond mn NOD testte (1 of 2 dagen daarna) maar achteraf gezien was ik toen 5 wk (als je terugrekend na een echo)
Beide Keren maar 1 keer onveilig gevreeen en eigenlijk nog niet echt besloten ervoor te gaan zeg maar ... ben blikbaar erg vruchtbaar.. gaan nu dus ook niet meer van dit soort spelletjes doen tot we zeker weten dat we nog een derde willen We zijn er uiteraard wel erg blij mee
Hihi kan ik me voorstellen. En tuurlijk was je er blij mee. Je bent inderdaad erg vruchtbaar denk ik hah. Leuk hoor!
Met 3 weken en 6 dagen testte ik positief. Tenminste, daar ga ik nu nog vanuit. Nog geen echo gehad. Mag 3 sept
5 weken. Omdat ik heel regelmatig een paar dagen te laat ongesteld werd en ik de hoop al een beetje had opgegeven. Iedere maand testen is ook een duur geintje. Dus na een week overtijd toch maar even testje gedaan, just in case. Ik wilde hem al bijna weggooien, keek even vluchtig en TWEE streepjes? Heb de gebruiksaanwijzing van de test er nog bijgepakt, terwijl ik natuurlijk donders goed wist wat dat betekende kon het gewoon niet geloven.
met 3 weken en 1 dag. Ik was die dag al heel erg misselijk en dacht dat het zover was, anders had ik pas 6 dagen later getest.
Ik was 4 weken en 3 dagen zwanger toen ik voor het eerst teste. Was bang dat me lichaam een grapje met me uithaalde dus durfde niet te testen, wat wel resulteerde in dikke posi testen!