22 weken en 4,5 kg aangekomen 1.78 m Voor zwangerschap 80 kg Nu 84,5 kg Was eerst nog afgevallen dus laatste weken is het hard gegaan. Ik snoep wel iets meer dus daar moet ik op letten.
32 weken en 11 kilo aangekomen. Maar heb echt alleen een buik, als je achter me staat zie je het nieteens! o ja en 3 cupmaten erbij.. dat is wel minder haha
Hier 16,5 weken zwanger en ben 1 kg aangekomen. Is wel iets anders als in mijn vorige zwangerschap toen ben ik in totaal wel zo'n 20 kg aangekomen. Maar ja we hebben nog wat weekjes voor de boeg dus het kan nog komen. (hoop het niet)
Ja vreemd is dat he 11 kilo klinkt als zoveel maar op de buik na is het enige waar ik het aan merk de bovenkant ben net een barbie haha Leuk zeg dat je precies een dag na mij bent uitgerekend!
Ik ben bij een jongen in het totaal iets over de 25 kilo aangekomen!!! En nu bij een meid sta ik met 33 weken nog steeds op 9,5 kilo...
Zeg ook niet dat het eraan ligt of het een jongen of meisje is maar vaak als je bij een 2e veel meer of juist minder aankomt is het het tegenovergestelde geslacht Vriendin van me kwam bij de eerst 7 kilo aan(meid) en bij de 2e 23 kilo en dat was een knul
Op 28 weken ben ik nu 8,5 kg bijgekomen. Ik ga wel verder op mijn eigen weegschaal. Weeg mij nl. altijd 's morgens als ik gedouched heb. Bij de gyn heb ik soms een andere weegschaal (afhankelijk of ik in het ziekenhuis of praktijk moet gaan) en moet ik me 's avonds met kleren aan wegen... Dat scheelt dan vaak 1,5 kg met 's morgens.
Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend! En toevallig ben ik ook 11kilo aangekomen. Ik woog voor de zwangerschap 53kilo en nu 64kilo. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik gwn onbezorgd snoep en alles eet waar ik zin in heb. Heb ik zin in een hele reep chocola, dan pak ik doe gewoon! Ik had daarom verwacht dat ik meer zou aankomen, maar het valt tot nu toe gelukkig nog reuze mee (als je ziet wat ik allemaal eet.)
25 weken en +9. De afgelopen weken gaat het weer langzaam. Gelukkig maar want het tempo zat er wel erg rap in .