15 weken en tot nu toe geen gram erbij... geruststellend want ik moet echt niet teveel bijkomen! Heb reserves Hoop dat het verder zo blijft gaan en ik uiteindelijk niet teveel bijkom, behalve het gewicht van het kindje en buik etc... Valse hoop zeker?
Ik ben van mezelf heel slank, ben nu elke keer rond de 54 kilo. Volgens mij ben ik een kilootje aangekomen, maar ik eet nu ook echt veel meer dan anders. Ik zeg volgens mij, want ik woog mezelf hiervoor nooit. Ik kan dezelfde broeken van 8 jaar geleden nog aan, hihi, dus ik merk het wel als ik die niet meer pas.
Donderdag ben ik 14 weken zwanger van ons 2e wondertje,maar tot nu toe niks aangekomen gelukkig! Heb wel wat reserves, dus het is ook niet de bedoeling dat ik veel ga aan komen! Bij de 1e was ik tot week 34 4 kilo aangekomen en de laatste weken tot 11 kilo aangekomen door het vocht...Roan is met 39 weken geboren, en binnen een week was er -13 af hopen dat het dit keer weer zo zal gaan!!!
16 weken en 6.5kilo had wel ondergewicht voor de zwangerschap en het schijnt dat je dan sneller aankomt nou dat hopen we dan maar
24 weken en 10kg erbij... Maar het lijkt allemaal in mijn grote buik te zitten, ben nog niet echt breder geworden...
31 weken zwanger en 11 kilo buik/borsten erbij... Ik ben nergens dikker geworden, puur en alleen mijn buik en borsten (scheelt 2 cupmaten!)
Ben nog maar 6+3 weken zwanger maar al 3 kilo aangekomen In mijn eerste zwangerschap 30 kilo erbij in 34 weken Ben 172 en was 69 kilo, nu dus 72 kilo. ik eet en beweeg niets anders.... maar mijn darmen lijken helemaal stil te staan.... ach ja komt wel weer goed nadien.....
Met 24 weken: 5 kilo aangekomen (zit tot nu toe alleen maar aan mijn buik en borsten) Ikzelf ben 1.59 en had een startgewicht van 52 kilo (ik moest eigenlijk nog 2 kilo kwijt en dan zat ik weer op mijn oude start gewicht ) Bij mijn vorige zwangerschap was ik 14,5 kilo aangekomen.
12 weken en 3 dagen en ben 4 kilo afgevallen haha. Komt er straks wel weer aan als de kleine goed gaat groeien Ik eet iig veel en gezond dus de kleine komt niks te kort.
ik zit nu op 15 weken van mijn eerste en ben zo`n 6 kilo afgevallen sinds het begin van de zwangerschap. En ben niet misselijk geweest dus daar kan t niet aan liggen. ( maar kan t wel hebben hoor )
Was ik tot aan 2 weken geleden in totaal 200 gram aangekomen ...... bleek op de controle van vandaag dat ik sinds 2 weken dus 300 gram ben afgevallen! Tot op heden zit ik met mijn 22 weken en flinke buik op 100 gram ONDER het startgewicht
Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af he Als je baby lekker groeit enz. heerlijk toch. Hier 29+2 en 6 kilo erbij.. Ik hoop niet dat ik nog veel aankom... ma ja we zien wel