Hahaha. steekt je kont al uit dan? Hoe lang was je ook alweer zwanger? Ik zie dat zo niet in je onderschrift staan. Ik heb nu ook al zin om een buikje te krijgen...wel van de zwangerschap dan, he?!
das waar lieftrees; ploffen zallie! mijn zus had t rond week 16 geloof ik; moeder rond week 20. allebei ook van die lange dennen als ik. teveel is niet goed; te weinig ook niet denk ik. enne, inderdaad vraag ik me af waar die kilos allemaal gaan zitten! @vlinderr: staat gewoon in mn banner toch? 15.4? geen kont nog! geduld, klingel, geduld..
@Klingel...Nu staat het er wel...net ontbrak je banner...was een leeg gedeelt...althans ik kon 'm niet zien... vreemd!
ik denk dat t komt door jouw dubbele swangerschapsdementie! gaat t goed trouwens, hoe voel je je met de dubbele lading HCG?
Hahahaha.... Weinig last van die dubbele HCG moet ik zeggen. Gisterochtend erg misselijk en overgeven, vanmorgen stukken beter. Overdag voel ik me goed. soms wat moe, maar valt mee. Ik mag niet klagen!!
Hier 5,4 kilo bij 34+1 Vorige zwangerschap nu ongeveer 13 kilo erbij. Doe niets anders dan de vorige keer. Verschilt zo per zwangerschap wat dat betreft! Gr Heel
hm morgen 15 weken 4 kilo zit alleen op me buik,dus al een behoorlijke buik!wel een hele mooie ronde,ben klein en slank.
23weken5dagen en 9 kilo aangekomen. snap er niks van want eet echt geen rare dingen..let er juist heel erg op. oke 1 keer in de week patat, maar dat lijkt me nog redelijk normaal. ik heb een bmi van 21, misschien dat t daaraan ligt? ach ja...
Hier hetzelfde hoor. Nu 23 wk en 1 dag zwanger, ben tot op heden bijna 7 kg. aangekomen... Eet ook niet bijzonder veel meer als anders. Verder zie ik er ook niet dikker uit op mijn buik na dan Hier ook een bmi van 21.