Weer een update Met 22 weken nog 0 kilo aangekomen en nu bijna 25 weken al 2,5 kilo aangekomen (in 3 weken tijd)
ik ben nu 22wkn en ongeveer 6/7 kg aangekomen....woog voordat mnz wngerschap 51 kg...dus nu 57/58 kg! Ik eet heel gezond, amper snoep en vet....hihi maaaaarja t komt er toch aan
Ik ben eerst 2 kg kwijt geraakt en daarna 8.5 kg aangekomen. Dus 6,5 kg vanaf startgewicht. Ben nu bijna 26 weken. Mijn startgewicht was 48 kg bij 1.72m jullie zien dus dat ik iedere x blij ben dat er wat kilo's bij staan. At eerst ook gewoon goed maar kwam niks aan. Als je paar pagina's terug kijkt staat een site en kun je kijken wat gezond is om aan te komen tijdens zwangerschap ahv BMI. Bij mij is dat tussen 17 en 20 kg, voor een gezond kindje 8| haha
Hi! Ik ben begonnen met 59,8, en weeg nu 64,2 kg . In mijn eeste zwangerschap begon ik al met 62,5 kg en kwam ik tot week 34 14 kg aan. Toen is mijn dochter geboren. Ik vind 4,5 kg in 17 weken best flink! maar het gaat er gelukkig vrij snel weer af (althans, dat was de vorige keer zo....).
Bij mij ging het er de eerste keer ook vrij snel af. Uiteindelijk woog ik net als jij minder dan voor de zwangerschap (eerst 62 kilo en daarna 58 kilo, vergelijkbaar dus). Toch ben ik ergens bang dat ik dit keer niet dit geluk zal ervaren Geen idee waarom, maar het kan toch nooit 2 keer zo geweldig gaan? Ik hoop het natuurlijk wel
Sorry Klingel, maar moet een beetje lachen om je zinnetje ! Het begin is er en dat wordt alleen maar meer
waarom lachen? ik ben zo blij dat die slapende weegschaal eindelijk eens wakker wordt! dat moet gewoon gemeld worden, al ist maar weinig! kan niet wachten op dikke buik, je snapt wel wrom en trouwens; check je meel eens even, voor schommeldeet!! *smok*