Zal mail checken! En ik zal niet meer lachen. Solly . Zie toch echt wel een heuveltje op laatste buikfoto. Tijd voor een nieuwe foto???? Jaah !
ja heuveltje he! ik ben net nieuwe fotos aan t laden, hobbel ze er zo op. wil ook eens uitvinden hoe jij dat deed, zo'n leuke ' allebuikenperweekaanelkaarparade ' trouwens, ook dank voor meedenktip voor antiwit!
23 weken en -2 kilo. Dat was -3kilo en ik ben dus 1 kilo aangekomen. Ik ben benieuwd hoeveel ik deze keer aankom. Bij mijn dochter was het 5 kilo en bij mijn zoon 6.
Heb ook net nieuwe foto's erop gezet De allebuikennogaantoeopeenrijtjeperweek heb ik gedaan met picassa. Heeft deze digibeet wel drie uur, een compleet servies en elk mogelijk scheldwoord wat te bedenken was gekost. Ik zal trouwens ook even leuk on-topic meedoen . 31 weken en + 12.5 kilo erbij. Hier zeer happy dat sinds een paar weken de weegschaal wat ingetoomd is.
met 35 weken was ik 6,4 kilo aangekomen, ben benieuwd hoeveel het er met 40 weken gaan worden... vind 't toch wel veel te veel haha
Jullie komen allemaal echt weinig aan! Knap hoor! Helaas gaat het hier een stuk harder... vanmorgen op de weegschaal gweest! Nu + 5,8 kg in 21 weken en 4 dagen.
hier nog een stuk harder hoor januari2010 op 28 weken al 14 kg erbij! Maar het zit precies nog altijd allemaal in de buik, ben nog niet echt breder geworden; Tzal hier zeker tegen de 20 kg aanlopen naar het einde denk ik.
Waarom verschilt het zo enorm per persoon!? Ik ben trouwens nog geen 28 weken, he! Als ik doorgroei dan zit ook ook rond de 12 kilo met 28 weken! Vind het niet erg als ik de zekerheid zou hebben dat het er ook weer af zou gaan... haha
teveel, pardon?! Heb ergens gelezen dat als je minder dan 9 kilo aankomt het niet eens gezond is! Dat is natuurlijk weer enorm overdreven maar 6,4 kilo is echt niks hoor! Dat ben je na de bevalling zeker kwijt, met nog een beetje extra waarschijnlijk!
ik hoop het!! heb zelf best wel wat overgewicht dus zou mooi meegenomen zijn... was sowieso al van plan te gaan lijnen na de bevalling, dus elke kilo minder is beter
Tja knap, bij mij is het ook gewoon pech . Tot week 18 heb ik overgegeven en de misselijkheid was weg bij week 20/21. Toen stond ik 4 kilo in de min. Vanaf week 21 elke week 1 kilo aangekomen, das 11 tot week 32. Vanaf het begin van de zwangerschap dus eerst 4 eraf, dan 11 erbij is nu 7 kg aangekomen. Ik verwacht wel dat er de komende weken weer telkens een kilo aankomt gezien de afgelopen periode.
Denk dat je na de bevalling minstens weer op je gewicht van de voor de zwangerschap zit en misschien zelfs al eronder! Mooi meegenomen dus!!
Ja als je zo ziek bent geweest val je natuurlijk eerst een aantal kilo af! Lijkt me vreselijk. Dan maar liever wat meer kilo en niet ziek! Hoop dat het bij mij nu iets rustiger zal gaan dan in de eerste helft van de zwangerschap al lees ik overal dat je juist meer aankomt in de tweede helft. Ach het is voor een goed doel en het zal er vast ooit wel weer vanaf gaan
16 weken zwanger en 4 kilo erbij. Gaat een stuk harder als de eerste zwangerschap. Vorige keer in totaal 13 kilo aangekomen, dus daar hoop ik weer op.