ben nu 11 weken en ong 2 kilo aangekomen...vorige zwangerschap in totaal 16 en die waren er ook weer na 9 maanden af.... dus maak me nu ook niet druk daarom...maar ga natuurlijk niet alles opeten wat los en vast zit..nou ja....snoep best veel hihi.....
Hi 21 weken+ 6kilo ik ben 1.68 en was 65 kilo voor de zwangerschap Heb maandag even gevraagd aan de vk of ik ook te veel aankwam zij vond van niet viel wel mee zei ze, gelukkig Heb ook nog geen (vr)eetbuien dus zou wat worden als ik die nog krijg haha Hoop het niet.. Liefs Emni
34 weken 7 kilo Gelukkig valt het nog mee, want ik heb genoeg overtollige kilo's van m'n 1e zwangerschap overgehouden.
Nu 21w1d en 700 gram aangekomen. Was de eerst 12 weken 4kg afgevallen, die zitten er weer aan, dus eigenlijk 4,7 kg aangekomen? Hoe dan ook, zit zo'n beetje op mijn startgewicht.
Morgen 25 weken en ben 9 kilo aangekomen .... Dat is erg vreemd voor mijn doen...weeg al jaren het zelfde ( 54 kilo ongeveer ) En nu ineens bijna 64 ...
20 weken en zit on op -1 kilo helaas.. ben 3 kilo afgevallen in het begin maar het begint te komen.. bij de eerste was ik de dag van de bevalling precies 7 kilo aangekomen... xx
25 weken en 10 kilo aangekomen.. ben 1.67 en woog 64 kilo voor mijn zwangerschap..vindt t wel veel.. maar ja is voor een goed doel ben ook gestopt met roken toen ik een posi test had dus dat verklaard misschien wel iets..
Ik ben nu 9,5 kilo aangekomen en 33 weken alweer onderweg. Moet zeggen dat ik er wel blij mee ben.Bij mijn eerste ben ik totaal ruim 30 kilo aangekomen, terwijl ik nu echt veel meer eet ????