Ik heb je mooie buikfoto's gezien en ik vraag me af waar je die kilo's laat? Nee hoor meid je ziet er goed uit!
Haha ja tis echt alleen het buikje ....Heupen worden iets breeder en borsten wat groter...maar ben voor de rest niet dikker .
Ben nu 39+4 wk zwanger en ben 16 kg bij gekomen.... Hoop dat ik bijna klaar ben met zwanger zijn.....
18 weken en 5 kilo. Ik vind dit ook niet leuk...... Maar wel fijn dat t allemaal groeit, anders zou het ook niet goed zijn!
13.3 weken en ben nog niets aangekomen.... (misselijk.. blegh..) Bij de eerste alleen maar afgevallen. Was uiteindelijk na de bevalling 14 kilo lichter dan voor bevalling.... :S
zat vorige week met 16 weken op 4,5 kilo. Precies het gewicht was ik na de eerste extra kwijt was geraakt!
14 kilo lichter, dat is dan wel weer helemaal de andere kant op! als ik 14 kilo afval blijft er volgens mij niks meer over! Denk dat je je behoorlijk slap hebt gevoeld of niet?! Hoop voor je dat je deze zwangerschap snel van je misselijkheid af bent!!
Nouja, ik kon het wel missen hoor! hihi.. woog genoeg, zullen we maar zeggen (we zeiden hier maar elke keer: sonja bakker is er niets bij ) Maar heb me zwaar beroerd gevoeld ja.. pff!! Was echt niet leuk! Dank je! Gelukkig is het deze zwangerschap niet zo erg (of ik weet nu gewoon beter wat ik wel en niet kan eten.. haha). En hoop toch ook echt dat t nu eerder weer over is...
10 kilo Bij de vorige zwangerschap zat ik op dit terijn al op 15 kilo erbij, maar uit ervaring weet ik dat het er ook heel snel weer af is!
22,5 weken en nog niks. was ruim 4 kilo afgevallen en die is er inmiddels wel weer bij maar daar blijf ik een beetje op steken. geen idee waar die enorme buik nou vandaan komt
Maak je niet dik ik zou willen dat ik 7 kilo aan was gekomen. Met 22 weken was ik er al 17 (!) aangekomen... Zit nu met 24-25 weken op 18 kilo. Dan heb je pas echt zoiets van "Ik vind dit echt niet leuk!" :x