Shittie! Ben wel geschrokken gisteren bij de gyn... op 18 weken was ik 2,5 kilo bij en nu op bijna 23 weken ineens 7 in totaal Ok, ik weet, voor een goed doel, maar 4,5 kilo op één maand vind ik toch wel veel ineens hoor.
19 weken, 1,8 kilo totaal aangekomen. groei van het kindje ligt 6 dagen achter maar als ik het vergelijk met jullie kan het daar niet aan liggen. baarmoeder is wel op de juiste grootte en ook het vruchtwater is oke. ben benieuwd hoeveel ik aan zal komen komende weken. heb wel het idee dat ik nu sneller groei (en niet alleen mijn buik..) hopelijk groeit de kleine mee
bij 15 weken nog niks aangekomen wel afgevallen. bij mijn dochtertje was ik 30 kilo aangekomen dat wil ik nu liever niet
Bijna 11 weken en al bijna 3 kilo aangekomen tot week 9 viel ik af, maar dat is er nu dubbel en dwars bij aan. Ik woog al 115 toen ik begon, maar had een zandloper figuur. Nu ben ik gewoon tonnetje rond. Door de vermoeidheid kan ik ook minder bewegen. Ik heb vandaag alle slechte dingen de kasten uit verbannen. Cola, chips, chocola etc. Nu dus net als tot week 9 aan het water en de crackers met smeerkaas en komkommer. Nee gewoon weer gezond eten en toch proberen mij over de vermoeidheid heen te zetten en weer lekker gaan bewegen! Liefs, Sam
14 weken en 7 ons zwaarder tot nou toe. Bij mijn dochter ben ik 25 kg aangekomen. Ik hoop dat dat ditmaal iets minder zal zijn, maar de vorige keer ging het in het begin ook niet zo hard..
Bij zoonlief was ik 30 kilo aangekomen, bij dochterlief 19 en nu ben ik 28 weken zwanger en inmiddels 13 kilo aangekomen... Hoop dat het zoch snel gaat stabiliseren.... vooral op mijn heupen blijven de kilo's plakken grrr...
22 kilo met 34 weken Tsja... niks aan te doen, ik eet normaal maar houd wel ontzettend veel vocht vast, kan geen laarzen/slippers meer aan.. ja 2 maten groter
Ik durf niet meer op de weegschaal te staan Die kilo's gaan me veel te hard. Er moet echt binnenkort een rem op komen want als ik zo door ga, kom ik ditmaal veel meer aan dan bij zoonlief.
Yukl: vervelend he dat het eraan vliegt. Bij mij is het echt van de laatste weken... En zo'n warme dag als vandaag hou ook ik veel vocht vast. Wat moet dat van de zomer worden.... michelinvrouwtje hahaha.
ben opeens 3,5 kg aangekomen zit nu met 22wkn op 5,5 kg weet niet waar het vandaan kwam maar als ik dit maar niet elke maand doe vind mn gyn het best zegt ie (want weeg nu maar 53kg )
Hier een normaal volslanke meid (nu een zwangere volslanke). Met dochtertje woog ik 107.5 kg bij de positieve test. Veel afgevallen en woog uiteindelijk 104.5 op laatste dag zwangerschap. Na 2 weken woog ik 93 kg. Nu 9 weken zwanger van de tweede en nog niets erbij, niets eraf. Maar mn buik groeit wel (merk ik aan de broeken).
Hmmm, ik ben wel erg veel aangekomen :x. Ik ben 25 weken zwanger en ben 14 kg aangekomen. Ik houd ook wel erg veel vocht vast, ik heb van die olifantenpoten waar je putjes in kunt drukken, maar 14 kg voor deze termijn is wel erg veel . Voor de zwangerschap was ik altijd te licht...
9 weken en 1 dag zwanger en ben 1,6 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap was ik in totaal 7,5 kilo aangekomen, wil heel graag dat het daar nu ook bij blijft
Ik woog voorheen altijd rond de 48 kg en nu 28 + 3 wk 58 kg. Met mijn BMI is het aantal kg voor een gezonde zwangerschap tussen de 17 en 20 kg. Hoop trouwens ook dat er wat kilo's aanblijven na de zwangerschap.