Startgewicht 62 kg bij 1,79m. 9 weken: 0 kilo 13 weken: 1,5 kilo 17 weken: 3 kilo 21 weken: ??? Geen idee wat normaal is...
wij lopen ongeveer gelijk... Ik ben nu ook bijna 7 kilo aangekomen en vind het erg hard gaan ineens. Maar met de warmte doet het vocht ook veel. Eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit, zolang ik me maar gezond voel en ben met het gewicht en dat gaat prima.
das zeker netjes zeg. ik ben gister bij mijn moeder op de weegschaal gegaan(heb er zelf geen) en ben nu 10 kilo aangekomen,bij 36+6 weken....dacht in het begin dat ik een klein tonnetje zou worden,maar dit valt me echt mee. veel geluk en succes met de laatste weken/dagen. liefs petra
bij 30 weken bijna 10 kilo aangekomen. Dit lijkt veel, maar is juist goed omdat ik iets te licht ben en na mijn eerste bevalling te veel afgevallen ben. Dus ik moet lekker veel eten en spek kweken hahaha (dit voor de bv straks).
Hier tussen 1 en 2 kilo, die er ook weer zo af kunnen vliegen. En ik laat zeker de ijsjes en chocola niet staan hoor Nu inmiddels 27 weken.... ben benieuwd wat de weegschaal vanavond bij de vk aangeeft. Oef... had deze week nog wel een nachtmerrie, in 1 week was ik 12 kilo aankomen. Ook weer iets te veel van het goede
Nu 9.5 kg aangekomen, maar van achteren zie je nog steeds niet dat ik zwanger ben, die kilo's zitten gelukkig alleen maar in mn buik!
En de uitslag: 1,8 kg in totaal. Mijn weegschaal thuis is dus nog niet stuk Baby zelf weegt nu zo'n 900 gram, dus er zit niet heel veel van me zelf bij. Goed excuus om de rest van de bonbonblocs in mijn eentje op te eten, hmmmmmm...
16 weken en 3 dagen, en ik zit nu weer op mijn startgewicht. Viel eerst wat af, terwijl ik amper misselijk ben geweest, en nu dus ondertussen weer stiekem wat aan het aankomen.
Ik heb gisteren op de weegschaal gestaan en ben al 4 kilo aangekomen! Ik was nooit een grote eter,sloeg vaak maaltijden over en ik rookte ook stevig. Nu eet ik 3x per dag goed, en af en toe snoep ik ook tussendoor,niet heel gek..ook gestopt met roken dus denk dat het daar een beetje door komt...hoop ik! maar goed, het is voor een goed doel en na de zwangerschap flink gaan dieten en sporten,dan is het er zo weer af hoop ik!
17+3 weken en 0 kilo aangekomen. wat raar is want ben niet echt misselijk geweest en ben gestopt met roken... dus had verwacht dat het flink snel zou gaan in het begin.. maar heb gewoon minder honger... maar al een aardig buikje dus zal straks wel gaan komen.
29 weken, 8 kilo erbij. Bij de vorige was ik in totaal 20 kilo aangekomen. Ben benieuwd wat die 11 weken nog brengen hihi
22 weken en 1 dag en zit nu nog 0.7 kilo onder startgewicht ben niet misselijk geweesst ofzo en heb al zeker een mooi groot buikje vorige zwangerschap veel misselijk geweest en in totaal nog geen 4,5 kilo toen aangekomen zal mij benieuwen deze keer
zit nu op 14 wkn van een tweeling, en ben de eerste weken alleen maar afgevallen. Woog 83, toen uiteindelijk 79 en gister woog ik 80. Dit ook met schoenen aan en volle blaas, dus ben benieuwd wat het dan werkelijk was geweest