15 weken en 2,5 kilo aangekomen, best netjes vind ik, was een slechte eter voor de zwangershap dus vergat veel maaltijden, ook gestopt met roken. Nu eet ik 3 royale maaltijden en veel tussendoortjes, kan het niet laten...hihi Ook niet misselijk geweest. Valt me nog mee en hopelijk blijft het zo gaan! we zien het wel, is voor een goed doel...
Ik ben benieuwd hoe het deze zwangerschap gaat! Bij mij dochter zat ik op het laatst 23 kilo erbij! Alles er wel weer afgekregen, maar ben niet van plan om weer zoveel aan te komen... Overigens at ik niet heel ongezond, maar met de maaltijden wel meer dan anders! We zullen zien, en zo wel, nou ja dan komt dat ook wel weer goed!
tja ik ben nu 26 weken en +9 kg. ik vraag me af hoeveel er nog bij gaat komen. denk dat ik naderhand wel wat moet gaan sporten haha. maar heb nog geen zebrastrepen. komen misschien nog lols.
Ben nu 24 weken zwanger en precies 10 kilo aangekomen... het gaat mij veel te hard maar ik eet niet achterlijk veel dus is er weinig aan te doen denk ik. Ben altijd super slank geweest en ben nu dus nog lang niet dik (afgezien van die buik dan ) maar het idee dat ik dat er na de bevalling allemaal weer van af moet trainen vind ik niet zo fijn!
Het ging hier redelijk, + 12 kilo bij 34 weken. Bij de eerste was ik in totaal 20 kilo aangekomen. Dus ik dacht nu: het gaat goed! Alleen nu met dit warme weer houd ik enorm veel vocht vast dus ineens in 1 weekend naar + 15 kilo gegaan. Ik weet het, het is maar vocht, maar toch Als het zo warm blijft de komende vier/vijf weken kan m'n lol op!
Bij de eerste 35!! kilo aangekomen, bij deze tot nu toe 16 kg waarvan denk ik een aantal kilo echt vocht is. Voordeel van het warme weer is dat ik echt alleen maar trek heb ik komkommer, drinken en waterijsjes. Ik ben ook echt weer net zo misselijk als de eerste 16 weken. Veel meer dan 16 kilo zal er dan ook niet bijkomen gok ik.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik 30(!) kg aangekomen. Nu ben ik 34 weken zwanger en tot nu toe is er 17,5 kg bijgekomen. Maar ik draag nu wel veel groter dan bij de eerste.
mijn vorige zwangerschap 27 weken - 12 kilo erbij! na de bevalling nog lang niet alles kwijt, dus bij deze zwangerschap - 10 weken , gelukkig nog niks erbij, maar ik heb nog 10 kilo extra van de vorige keer, dus mijn BMI is lekker hoog...:-$ ben 1.68m en nu 77,2 kilo.
28+1 en nu +6 Moet weggen dat er in 2 weken tijd 1,5 kilo bijgekomen is. Zal ook wel een beetje vocht vasthouden zijn.
Ik ben nu 31 weken en ben 2 kg aangekomen. Ik heb al overgewicht, dus de gynaecoloog is helemaal tevreden met me.
Wat hebben jullie er allemaal weinig bij!! Hier vorige week voor het laatst gewogen, toen 34 weken en 8 kilo erbij.. Met 32 weken had ik er al 10 kilo bij, maar was dus 2 kilo afgevallen. Ben benieuwd hoeveel er nog bij komt.
Vorige week was ik 16 weken. Ik bleek nu 2 kilo aangekomen te zijn. Ben dus benieuwd hoe het verder gaat!
hier nog eentje om het gemiddelde te doen stijgen: 35w2d: +20kg En ik kan er echt niets aan doen, de kilo's vliegen er gewoon bij, zonder dat ik echt extra eet...