vanmorgen bij de verloskundige op de weegschaal gestaan en ben nu 13 kilo aangekomen,zit ook vocht vasthouden bij.....6 weken geleden was ik rond de 11 kilo al aangekomen,dus 2 kilo in een maand tijd is netjes...... hopen dat er niet al teveel bijkomt!
Ik ben nu 12 weken zwanger en ruim 3,5 kilo aangekomen. Vindt het super fijn! Ben in 2008/2009 in 3 maanden tijd 25 kilo afgevallen (weten niet hoe dat komt). Woog 65 kilo en was 174 .... en dat dus MIN 25 kilo.... moet je nagaan. Was niks van me over. Toen gestopt met roken gelukkig ben ik daar flink van aangekomen. En nu ook nog eens zwanger ... mijn geluk kan niet op haha
ik had al een berichtje achtergelaten maar heb me vandaag weer gewogen en ben nu 34-2 dagen zwanger en ben pas 6 kilo aangekomen intotaal
Nu met 31 weken 14 kg aangekomen... De laatste weken gaat het gelukkig niet zo hard meer, alhoewel, het weekend had ik hele dikke voeten en benen (vocht) en zat er dus in 1 dag 2,5 kg bij inmiddels weer bijna alles uitgeplast, nog wel wat vocht maar m'n voetjes zijn weer herkenbaar gelukkig
Vandaag bij vk geweest... 10 kilo erbij....... en valt me reuze mee... (vorige zwangerschap 25+ en 31+) ben trouwens niet zo flink van mezelf... dus heb het idee dat ik daarom juist veel hamster in de zwangerschappen... en niet van het snoepen.... Was het andere keren ook zo weer kwijt... kreeg trouwens nog compliment vandaag dat ik niet zo opgeblazen ben....de vrouw zei: ja want ik was wel 10 kilo aangekomen... hahahaha ze was erg verbaasd toen ik vertelde dat ik nu al op die 10 kilo zat...
Hier gaat 't bij deze zwangerschap echt heel snel! Ik pas nu de kleren al niet meer die ik bij Milan op 't eind aan had... Anyway: 30+2 weken, 11 kilo erbij.
Hier 3.1 kilo afgevallen en nu 10.2 weken, door veel braken en sommige dingen niet meer lust. Bij Bas rond de 10 weken 3 erbij Ik zit nu bijna op het gewicht voor dat ik zwanger was van Bas (61 kilo) weeg nu 61.6 kilo en 1.70
van 12wk t/m 30wk (vandaag) = 8 kg in totaal ..en dan sinds vorige x ...2 weken geleden tot nu 1,5 kg
Ik moet nog 5 weekjes, aankomende maandag nog 4 weekjes !! En ik ben eigenlijk niet aangekomen, voordat ik zwanger raakte woog ik 85 kg en daarna 10 kg afgevallen puur door misselijkheid en overgeven Nu weeg ik 86,5 kg dus ben intotaal maar 1,5 kg aangekomen!
Wat zijn de meesten toch weinig aangekomen. Ik ben echt jaloers!!!! Ik ben morgen 17 weken zwanger en heb er nu al 7 kilo bij!! (ik baal er dan ook giga van!!)
18 wk en nog niks aangekomen aleen maar een dikke buik misschien omdat ik de eerste 3,5 maand er ziek was en niks binnen hield bij mijn 1e kindje 10 kilo aangekomen