33 + 2 weken zwanger en + 10,5 kilo. Heb een kleine buik... zit bij mij allemaal op benen, billen, heupen! Gelukkig gaat het de laatste weken een stuk minder snel dan in het begin! Laatste 2-3 weken maar een halve kilo erbij.
Ik ben nu bijna 20 weken en al 4 kilo aangekomen. Zo'n enorme buik heb ik nog niet, volgens mij is het allemaal in mijn borsten gaan zitten
Ik ben nu ruim 24 weken en in totaal zo'n 6 kilo aangekomen! Vind het nog meevallen maar op het eind gaat het hard dus wie weet wat het nog gaat worden...
Ik ben nu 33 weken en nu 9,5 kilo aangekomen. Bij de vorige was het totaal gekomen op 22,5 ik denk dat ik daar niet aan ga komen.(gelukkig)
28 week bijna 10 kilo aangekomen vind het nog mee vallen zit alleen op de buik een beetje op benen en heupen
Ik ben 27 weken en tot nu toe 9,5 kilo aangekomen. Vind dit best veel, en de laatste weken gaat het alleen maar harder toch? Heb ook de hele dag honger......
Ik ben nu 38,5wkn en 21kg aangekomen! Tis vooral de laatste weken hard gegaan. Woog voorheen 71kg en ben 1.75. T zit m dan echt in mijn bovenbenen en billen. Maar heb wel een bescheiden buik. De kleine zit goed met zn groei precies t gemiddelde en toch heb ik een kleine buik, dus daar zal denk ik niet al het gewicht inzitten. Dat word dalijk afkicken met al dat gesnoep!! Wil wel weer terug naar mn eigen gewicht, anders moet ik dalijk nieuwe winterkleren gaan kopen! Draag nu alleen maar trainingbroeken en met onze kledingstijl (alternatief/rock/gothic) gaat dat een duur grapje worden. Maar we krijgen dr wel wat super leuks voor terug, dus klagen mag ik eigenlijk nietKan niet wachten voor de kleine komt!
Ik ben nu bijna 37 weken (banner klopt niet helemaal) en ben tot nu toe 8 kilo aangekomen. Heb ook maar een klein buikje. Gisteren een groeiecho gehad voor de zekerheid omdat ze dachten dat het geboortegewicht te laag zou zijn. Beebje is nu 2500 gram en ligt met hoofd en buikje iets achter en met de beentjes iets vooruit. Mijn man heeft lange benen! Dus gelukkig valt het allemaal mee, maar zal wel een kleintje zijn met de geboorte.
Ben nu 24 weken en nu 2,5 kg aangekomen. Buik is ook bijzonder bescheiden nog, pas de laatste maand gaat het iets harder. Mensen twijfelen soms nog steeds of ik nou zwanger ben of niet...
En ja hoor, zojuist iemand op straat: "goh dat duurt ook niet lang meer?!?" Eh, nou ja, toch wel bijna 3 mnd nog hoor... "ow sorry". Mijn buik is redelijk groot volgens mij, maar lijkt nog eens extra groot omdat ik een vrij holle rug heb. Pfff.
Bij mn eerste zw in totaal 23 kilo. Nu bijna 17 weken en ongeveer een halve kilo! (maar dat was bij de eerste ook zo in het begin ) Moet zeggen dat ik wel echt aan het schransen ben geweest bij de eerste, probeer dit nu wat in de gaten te houden.
tot nu toe 2 kilo..gelukkig want ik ben al te zwaar. Dus ik let wel op dat ik gezond eet.. maar goed, ik zie wel waar ik eindig, als je vocht vast houdt of iets dergelijks dan kan je er niks aan doen!
32 Weken en 8 kg aangekomen. Ik vind het meevallen en ben er blij mee! Zou ik hier na de bevalling veel van overhouden?? Iemand daar ervaring mee?