Ik ben 35 weken zwanger en in totaal 10 kilo aangekomen Bij mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 10 kilo aangekomen. Dus ben benieuwd hoeveel kilo's er nog bij gaan komen...
Nu weer 4,3 kilo aangekomen, vanmorgen gewogen..iets afgevallen sinds vorige week. Morgen de 20-wekenecho waar ik al een week de zenuwen van heb dus zal daar wel van komen!
ben nu 7 weken en sportte voorheen fanatiek, maar door de vermoeidheid en krampen lukt het nu niet. Nu is het ook nog eens zomervakantie. Mijn gewicht is dus niet helemaal aan de zwangerschap te wijten. Voor dat ik zwanger werd heb ik er wel voor gezorgd dat ik op mijn ideaal gewicht zat (62kg). Daarvoor was het 59-60kg bij 1.69m. Vanmorgen was het 62kg, maar voel me een tientonner. Toen ik een paar jaar geleden helemaal was gestopt emt sporten kwma er in rap tempo 15kg bij! Ik zie de bui dus al hangen...Vooral mijn bovenbenen laat het vet lekker opslaan...Balen. Maar over 2 weken ga ik weer sporten (crosstrainer, zwemmen en hardlopen). Helaas wel minder fanatiek dan voorheen, maar alles voor ons erwtje.
Ik herken wel het verhaal van het sporten. Ik hockey en in de zomerstop komt er altijd wel wat bij. Maar ja van drie a vier keer in de week naar een keer dat is toch wel weinig. Ik ben dan ook wel blij dat ik nog maar 3,5 kg ben aangekomen nu ik op de helft zit.
Woehoeeeee .. Ik sta nu nog steeds op -14kg ... Alles gaat goed met de kleine en ik voel me super de puper .. Ik hoop zooooo dat ik dit vol kan houden tot an de bevalling
Woehoeeee Net bij de VK geweest en alles super goed en ik was weer een kilo afgevallen aaaaaaaaa sta nu dus op -15 kg en ben 17 weken zwanger ... Ben zooooo happy
Ik ben 17 weken zwanger,door extreme misselijkheid heel veel afgevallen,waarvan er nu 3 kilo weer bij zijn gekomen.. Mijn gewicht was voor de zwangerschap 57 kilo,nu zit ik op ongeveer 55! Ben benieuwd hoeveel ik in totaal aal zal komen!
Ik ben nu ruim 25weken en ben 2 a3 kilo aan gekomen. alles zit in me buik. pas me eigen maat broeken gewoon nog
Jullie zijn allemaal mooi op gewicht!!!! Ik stond vanmorgen op de weegschaal en er zit nu 5,5 kilo bij!!!! Ik schrok me rot.....
24 weken zwanger en 1 kg aangekomen. Bij mijn eerste ging het ook langzaam en eindigde ik op 7 kilo met 38 weken.
Sorry, maar ik vind jouw reactie enigszins apart..... alsof zwanger zijn een of ander wonder dieet is....
Re: Hoeveel weken en hoeveel ben jij tot nu toe aangekomen? (vervolg) Oorspronkelijk geplaatst door januari2010 Niet echt gezond voor je kindje hoor... Er is niemand die graag aankomt maar in een zwangerschap kan je het gewoon niet tegenhouden!! Als je nu 13 kilo bent afgevallen en de volgende 24 weken, 13 kilo bijkomt dan heb je het toch alsnog heel goed gedaan! Als je kindje dan geboren word ben je lichter dan voor de zwangerschap!! Een hele fijne zwangerschap gewenst! p.s. bedoel het niet aanvallend hoor!! Weet dat je het niet aanvallend bedoeld .. Maar het is niet ongezond wat ik doe .. Mijn levenstijl voordat ik zwanger werd bestond alleen maar uit vet eten, snoepen, schransen etc etc, toen ik zwanger raakte ben ik gaan Sonja Bakker ( ik wist in het begin niet dat ik zwanger was ) ik ben toen een aantal kilo's afgevallen.. ik ben zoveel afgevallen omdat mijn eetpatroon nu drastische is veranderd, ik snoep dus niet meer, ik eet alleen maar gezonde dingen, ik eet 6x per dag dus ik leef gezond en dat is goed .. Ik sta onder toezicht bij SB en bij de VK ik word goed in de gaten gehouden en zo lang ik gewoon gezond blijf doen is er niets aan de hand .. Het is niet zo dat ik aan de crackers zit ofzo Ik mag nu niet meer aankomen en niet teveel meer afvallen ik moet dit gewicht aanhoude, oftewel ik val wel af maar dat zie je dan pas na de bevalling Lijnen is dus niet slecht tijdens de zwangerschap zoals vele denken, zo lang jij gezond blijft eten en je voedingsstoffen binnen krijgt en toch afvalt dan is dit geen probleem en kan je hier gewoon mee door gaan
Ik dacht dit ook maar zie de berichten eind juli, ze heeft juist haar levensstijl helemaal omgegooid. Heb stukje geporbeerd te kopieren maar is niet helemal duidelijk denk ik
Pardon .. Zoals hier boven al is gequote ben ik niet afgevallen OMDAT ik zwanger ben maar omdat ik zwanger wilde worden en mede door mijn overgewicht niet kon zwanger raken .. De rest kan je hier boven lezen, Ik dieet niet eens maar goed dan moet je even het bovenstaande goed lezen ... ik zou ff de volgende keer het topic goed door lezen voordat je zulke dingen typt !