36 weken en 12,5 kg Ik hou wel sinds 32 weken e-norm vocht vast hoor. Was tot 30 weken +/- 7,5 aangekomen.
pfff ben overal afgevallen, benen, borsten maar toch 17 kilo zwaarder.... dat moet dus allemaal in mijn buik zitten
Uiteindelijk is het 6 kg in totaal geworden met 39 weken + 3 dagen. Inmiddels een heerlijk dochtertje gekregen Ook gelijk mijn kilootjes kwijt geraakt, sterker nog... 3 dagen na de bevalling kon ik mijn eigen kleren weer aan
Maandag 20 weken en tot nu toe 2 kilo aangekomen. Eerst afgevallen, zie het aan mijn gezicht en dunne pootjes.
Ik ben nu precies bij 36weken 8 kilo aangekomen, bij mijn vorige zwangerschap was dit in dezelfde week 17 kilo erbij. Maar goed, is tijdens deze zwschap veel gebeurt.. vriend bij mij weg enz.. dus veel stress gehad en in begin veel afgevallen.. de kleine meid loopt een week achter en is heel licht. Vorige week met groeiecho woog ze 2250 gram. Morgen weer controle..hopelijk groeit ze wel..
36.4 weken en -4kg. Het was -6kg, maar ik sta nu al weken stil op -4kg. en ben niet eens misselijk. Ik ben al stevig van mezelf dus ben hier heel blij mee!
Jeetje wat zijn er veel meiden die weinig zijn aangekomen of zelfs zijn afgevallen! In mijn omgeving spreek ik juist vrijwel alleen maar meiden die gigantisch veel zijn aangekomen, ook richting de 30 kilo enzo! Waar zijn die gebleven?
Afgelopen dinsdag weer naar de vk geweest, ik was toen 38 weken en 1 dag zwanger en 14,5 kilo aangekomen. Vorige keer in totaal 15 kilo, zal nu ook wel ongeveer zo zijn.
10 weken zwanger en net even gewogen 67,9 en woog voor de zwangerschap 66 kilo. Ben 1.63m Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 28 kilo in totaal aangekomen!! En er is daarna 10 kilo blijven plakken! Hoop dat dat dit keer niet gebeurd!!
Ik zat met 30 weken op ruim 10 kilo. Ben nu bijna 39 weken en zit al op 18,5 kilo..... Snel gegaan dus... aaahhhh!!
jeetje ik durf het van mij niet meer neer te zetten hier ben vandaag 10 weken zwanger en nu al 5,7 kilo erbij nou ga ik helemaal twijfelen of dit wel goed is
Hallo, Toen ik 5 weken zwanger was, woog ik 76 kilo. Nu, na ruim 17 weken, weeg ik al rond de 80 kg. Ik ben niks breder geworden bij de benen of armen; alles naar buik&borsten (en alles wat daarbinnen gebeurd )
Ben vandaag 38 weken zwanger en 10 kilo aangekomen, ben er erg blij mee dat het niet zoveel is (had dan ook zelf al genoeg reserve hihi)