Hoi dames! Ik had in het begin enorm veel last van mijn borsten, ze deden enorm veel pijn en ik kon er amper op slapen. Ik ben vanmorgen opgestaan en ik voel gewoon niets meer, volledig niets. Na de douche ingesmeerd met bodylotion en normaal is dat een superpijnlijke ervaring en nu niets, gewoon niets. Zijn er eigenlijk nog dames bij wie zwangerschapssymptomen zomaar verdwenen maar die toch nog een succesvolle zwangerschap hadden? Morgenvroeg heb ik een afspraak bij de dokter voor een hcg bloed test en hij gaat ook mijn schildklier testen ivm mijn gewichtsverlies.
eerste weken veel last, toen weer even wat minder/bijna niet en nu is het weer helemaal terug! Dus geen paniek, kan enorm wisselen in het begin!
Ik had de eerste 2 à 3 weken ook onwijs pijn aan mijn bombonella's. Daarna was het opeens weg, maar het is ook weer terug gekomen. En of ik daar nou zo blij mee moet zijn...
Hier ook wisselend geweest (hihi ja, pijnlijke bombonella's ). En zie banner Daarnaast raak je ook 'gewend' aan sommige klachtjes. Het komen en gaan van klachtjes zegt volgens mij heel weinig over of een zwangerschap goed zal lopen of niet. Ik verloor in het begin trouwens ook gewicht, ik had meer eten nodig, was doodop en later zo misselijk dat ik niks meer lustte. Maar ook hier is voor de zekerheid schildklier gecontroleerd, was allemaal in orde.
Hoi dames, ik ben alweer een stukje gerustgestelder. Mijn lief mannetje heeft achter mijn rug om, de dokter nogmaals gebeld om hem uit te vragen en de dokter heeft naast mijn bloedtesten me ook morgen ingeboekt voor een scan. Ik weet niet of het goed is om zo vroeg een scan te hebben want je ziet pas hartactie vanaf 7 weken dacht ik, maar toch lief dat ie dat voor ons doet. Of misschien is ie mijn lange emails beu met zorgen vraagjes. De dokter snapt langs de ene kant wel dat we ons zorgen maken na een miskraam maar hij vind dat ik niet zoveel aandacht mag besteden aan symptomen omdat die volgens hem niks zeggen over de zwangerschap en hij heeft mijn man gezegd dat ik mij niet meer mag wegen. Hij heeft mijn man sowieso gerustgesteld en mijn man heeft mij dan weer gekalmeerd. Ik had wel nooit verwacht dat mijn man zo hard als mij bezorgd zou zijn en zelf dokters zou gaan bellen, het doet me echt goed dat hij er zo dubbel en dik voor me is en me niet bekijkt als een zagetrinet. (vlaams voor zeurpiet)
Wat een ontzettende lieve vriend heb je! Hier was het ook zo wisselend met de symptomen. Ik was ook elke keer in paniek en er maar in blijven prikken . Pijntjes en kwaaltjes zeggen inderdaad helemaal niet zoveel. En ik zie dat je onwijs mooie hcg-waardes hebt! Ze zijn ongeveer hetzelfde als mijn hcg-waardes deze zwangerschap en zie mijn banner . Veel succes met de echo morgen en hier was bij 6 weken + 3 dagen hartactie te zien.
hier mijn echo van 6 weken en 2 dagen en ook hartactie! dus hopelijk voor jou morgen ook zo'n mooie echo!
hey dames ik had even een vraagje ik had mijn laatste regels 15 dec 2009 volgens de gyne en ik 13dagen overtijd maar mijn hcg waarden zijn absoluut hoog nl: 14735 heeft iemand dit nog meegemaakt mijn vorige zwangerschap is geindigt in een miskraam en ben zo bezorgt hopelijk hoor ik iets van jullie
Ziehier het mooie resultaat van mijn scan.. We hebben ook het hartje horen kloppen en dat was echt surreeel, ik zat echt gewoon te bleiten en mijn man was ongelofelijk ontroerd. Jammer genoeg is de schildklier test vrij slecht teruggekomen en heeft de dokter me doorgestuurd naar een endocrinologist. Tegen alle verwachtingen in is mijn schildklierfunctie veel te traag, hij begrijpt ook niet waar mijn gewichtsverlies vandaag komt want met deze resultaten zou ik eigenlijk een overgewicht probleem moeten hebben.
Dit stelt me een beetje gerust, pfoe Op de drempel van de mmm ben ik toch zwanger geraakt. 28 december kregen we te horen dat een kans op een natuurlijke zwangerschap megaklein was vanwege slecht zaad. 32% beweegd, waarvan 7 % goed (4 milj) Wonder boven wonder was ik ineens overtijd. na een week en hoge temp heb ik dinsdag getest, zwanger. Omdat dit onze kans is, ben ik misschien extra onzeker.... mijn borsten deden vanaf 4 dagen voor nod erg pijn en waren opgezet. di was het al iets minder, nu alleen als ik er hard op druk. Ze zijn nog wel redelijk opgezet. IS het een slecht teken dat dit afneemt? Verder ben ik alleen wat moe, voel hier en daar een krampje en wat emotioneler, thats it. Sorry voor de paniek, maar dit is onze lucky shot. (probeer ook wel te genieten hoor ben niet alleen maar in paniek) groetjes Helena