Ik ben gestart met 70 kilo en vandaag gaf de weegschaal de eerste keer 90,5 kg aan. Het is een heleboel, maar alles wat ik eet en drink blijft eraan zitten. Gelukkig weegt de baby al best veel, heb veel vruchtwater en hou veel vocht vast. Ik heb er dan ook goede hoop dat de eerste 10-12 kilo er zo af is. Voor de rest gaan we veel sporten en hopelijk wordt het nog een bikini van de zomer...
Ik kom net kijken... maar je zult verbaast zijn...want ben van een M naar een L gegaan ik kreeg mn broek gewoon niet dicht! en ben pas 5 weken!
Huh... ? Vanochtend ineens op +5 t.o.v. begin zwangerschap, terwijl dat zaterdag nog +2.5 was... Kan me niet voorstellen dat dat klopt
Mja, wilde even kijken of t klopt, maar idd... Zat vanochtend dus ineens op +5 / +7 kan bijna niet toch?!
is wel opeens heavy misschien houd je wat vocht vast marb? dan kan je opeens veel bijkomen, lekker veel drinken en bewegen wie weet stabiliseert zich het opeens, ik had dat ook opeens in 1 week 5 kilo aankomen en was het de week erop eigenlijk alweer kwijt (vreemd genoeg!) Ik ben nu 31 weken zwanger en weeg 106/107 kilo (en ben begonnen met 111 kilo) dus ik klaag niet ik vind het prima zo... ik hoop dat ik niet teveel meer aankom maar ga er ook niets voor laten ofzo..
Mja, k snap t ook niet... Vind t ook niet zo erg hoor. Zal morgen nog s kijken. Ik ben vrij dun van mezelf dus op zich mochten er best wel wat kilo's bij, maar meer dan een kilo per dag vind ik een beetje overdreven Ben benieuwd naar morgen
Haha gelukkig maar want anders was er niets van je overgebleven Ik zat hier een tijdje terug te panieken omdat er op het einde maar kilo's bleven aankomen, in totaal 16 plus (durfde op het einde niet meer op de weegschaal te staan) maar het is er inmiddels bijn allemaal weer af (op 1,5 kilo na). Dus dames, er is hoop
hoi meiden. ik ben in totaal 12 kilo aan gekomen en die zijn er nu alweer af dit terwijl ik niets bij zonders heb gedaan. fynn was 3390 gram verder dan vruchtwater en placenta en ik hield wel iets vochjt vast maar ik val nu nog steeds af maar dat komt mede door de bv.
Goed om te horen! Mooie naam heeft je zoontje trouwens, spreek je het op zn Nederlands of op zn Engels uit?
39 wkn 5 dgn (in het begin 18 kg afgevallen) en nu 6 kg aangekomen zit dus nog steeds op -12 En gelukkig maar want heb overgewicht die kilo's eraf was super goed en ben ook super blij dat ik geen 30kg ben aangekomen wat heel veel mensen tegen mij zeiden
33 Weekjes zwanger en 18 kilo bijgekomen... Kom van 50 kilo en weeg er nu 68... Moet wel toegeven dat ik er enorm veel moeite mee heb! Heb altijd modellenwerk gedaan en stond bekend voor men slank figuurtje... Was er ook altijd heel erg trots op! Nu denk ik al aan het fitnessen en sporten nadat ik bevallen ben zodat ik zo snel mogelijk weer op mijn kilo's ben Klinkt mischien een beetje cru maar voel me er echt slecht bij!