bijna 18 weken en 1 kilo. ben er wel blij mee aangezien ik overgewicht heb en dan mag je ook niet zoveel aankomen.
@Bibiche, dank je wel voor je bemoedigende woorden, ik laat het maar gewoon over me heen komen, zal allemaal wel een reden hebben denk ik maar. Ik beweeg ook veel, zwemmen en wij hebben een hondje waar ik regelmatig mee buiten aan de wandel ben en niet omdat het moet maar omdat ik dat dus leuk vind, dus dat zijn best wel afstanden. Verder ben ik wel in orde volgens vk. Ik zal wel een uitzondering zijn op de regel van gemiddeld 15 kg aankomen, misschien sta ik strakjes ook nog wel stil en kom ook ik niet meer aan terwijl mijn buik wel groeit, laten we het hopen! Heb al wel best een mooie buik trouwens, daar zit ook bijna alles wat ik ben aangekomen, dus moet ik het positief zien, ik kan wel een buik showen!
ik zit nu op -3/-4 kilo en ben 32 weken zwanger vorige week opeen anderhalf kilo erbij hihi maar eerlijk ik had ook 3 bonbonblocs op die week (stout!)
Ik ben ruim 4 kilo aangekomen met mijn 13 weken. Gaat best snel als ik het allemaal zo lees! Volgens mijn vriend moet ik er blij mee zijn, ik moet er toch aan wennen... Ik vond het voor mijn zwangerschap heel moeilijk als ik dikker werd, en nu is het best moeilijk om die knop ineens om te zetten! Dus Kaatje, ik begrijp je heel erg goed! Liefs Lisszy
Ben nu 13 wkn en 0,5kg aangekomen! Bang voor wat er nog komen gaat! @kaatje Snap helemaal hoe je je voelt! Ben ook altijd al bezig met mijn gewicht. Voordat ik zwanger werd was ik 15kg afgevallen. Dus heb er wel moeite mee dat er nu weer en hoop aan gaat komen. Vel mensen om je hen snappen dat idd niet zeggen vaak ´hoort erbij´ of ´had je maar niet zwanger moeten worden´ Ben echt onwijs blij met ons kleintje, maar mag dit best een ongewenste bijkomstigheid vinden denk ik dan. Al vind ik het wel leuk om straks een buik je kunnen showen! Denk er niet teveel over na, het is toch eenmaal zo (als snap ik echt dat dat niet zo makkelijk is) X Suzie
Nou, 4 weken geleden bij de VK op de weegschaal, toen was ik bijna 2 kilo aangekomen. Nu vanmorgen weer geweest.. 2 kilo er weer af! De assistente merkte ook op dat de kilo's nog wel kwamen, maar dat ik blij mocht zijn dat ik nog niet veel was aangekomen. Ik heb ook het idee dat mijn buik veel minder dik is. Ik kon vorige week opeens mijn gewone broeken weer aan Gelukkig was vanmorgen met (alweer) een echo alles goed en lekker aan het slapen. Mijn moeder was echt enorm met de zwangerschappen (vooral van mij), dus ik hoop dat ik haar niet achterna ga. Tot nu toe niets aangekomen dus, bij 14 weken (ticker klopt niet). Nu was de eerste keer wegen bij de VK ook net na de vakantie met de kerst, dus dat kan ook meegespeeld hebben Succes allemaal! Het gaat er ooit weer vanaf!
Ruim 14 weken en 5 kilo afgevallen . Ben erg veel misselijk en moet veel spugen, dus dat heeft er zeker mee te maken.
ik sla hopelijk deze zwangerschap over was de vorige keer WEL 30 kilo aangekomen dus wil mijn gemiddelde normaal houden (geintjuh) TROUWENS als je een jaar voor je zwangerschap heb gelijnt en bent afgevallen e.d. dan heb je juist MEER kans om aan te komen IN je zwangerschap (stond pas een heel onderzoek over ergens)
Bij mij zit er weer een kilo bij Zit nu op 11 kilo en ben 21 weken. 9,5 vanaf mijn normale gewicht, want was in het begin 1 en een half kilo afgevallen. In het weekend zondig ik wel eens en we hebben wel eens een verjaardag en alles wat ik dan eet zit er ook zo aan. Doordeweeks let ik op mijn eten. Als ik 's avonds honger heb dan pak ik fruit en worteltjes. In het weekend eet ik ook gezond, maar snaai ik ook wel is. Was al een paar kilo te zwaar. Probeer me er ook niet te druk om te maken en ik hoop dat het meeste er na de zwangerschap weer af is. Heb ook niet het gevoel dat ik behalve mijn buik dikker wordt.
16 weken nu en bijna 3 kilo aangekomen. Ben van mezelf vrij tenger, maar moet zeggen dat ik die kilootjes niet verneem!
Nu 15,5 weken en ongeveer + 3,5 kilo. Moet zeggen dat ik er zelf best van schrik. Eet niet meer dan normaal. Ben wel vrij slank van mezelf, dus misschien heb ik wat reserves nodig..
25 weken en 4 kilo erbij (tors alleen nog wel een hoop kilo's mee van mijn vorige bevalling, toen was ik 29 kilo aangekomen, dus vandaar dat het misschien nu niet zo hard gaat)