hoi ben 28 weken en 8.5 kg aangekomen de laatste week 1 1/2kg aangekomen het vocht begint te komen dit is de 2e zwangerschap bij de 1e 40+4 weken was ik 29 kg aangekomen van 75kg naar 96kg dus ben heel blij met mijn 8.5kg nou houden zo kom ik misschien nog op het landelijke gewicht terecht. mijn 1e kindje was wel 3780gr dus geen kleintje
Ow jeetje, ik ben al 4 kilo aangekomen en nog maar 8 weken zwanger... (was gisteren wel uit eten geweest en veel en zout gegeten, maar toch...) Voel me echt enorm opgeblazen! Misschien omdat mn stoelgang niet is wat het hoort te zijn? Ik hoop dat het zich snel stabiliseert...
Mijn begingewicht was 78 kilo. Toen ben ik van misselijkheid en algehele lamlendigheid 3 kilo afgevallen. Tot de dag van vandaag weeg ik nog 75 kilo, dus ik zit nog steeds op -3. Maar dat gaat vast en zeker veranderen hoor, ik kom anders ook altijd te makkelijk aan als ik er niet op zit te wachten!
Hay ik ben nu 34 weken en 4 dagen zwanger, en ben nu in totaal 3,1 kilo aangekomen! Best wel lekker al vind ik het zelf, hoe meer ik straks afgevallen ben!en dan maar hopen dat , dat zo blijft...
Vandaag 38 + 2 en tot nu toe 15 kilo aangekomen. Vooral de laatste week gaat het hard met het vochtvasthouden komt het gewicht er nu snel aan... Ach ja... hopelijk gaat het er straks ook weer snel af (en anders maar wat minder snel )
17 weken en 4 dagen en tot nu toe -3. Ben in het begin 3 kilo afgevallen (van 68 naar 65), en dat is er nog steeds niet aan.
ik zit nu in me 34ste week en ben 8 kilo aan gekomen, vind het ook best wel goed..in het begin ging het heel snel maar nu valt het mee..maar als ik in de spiegel kijk lijkt het wel of het er meer zijn..maar we weten waar het voor is he..
startgewicht: 61,5 afgevallen tot 57 door misselijkheid... en nu weer op 59... Ben benieuwd wat het eindresultaat wordt!