Toen ik vorige week bij de verloskundige op de weegschaal stond was ik precies 15 weken en in totaal 2,5 kilo bijgekomen.
Ik ben 22 weken zwanger en ben nog maar 2 kg aangekomen. Als je ziet wat ik allemaal eet maar ik heb ook niet echt aanleg om dik te worden kan altijd veel eten en snoepen. De verloskundige vond het niet erg die zei waarschijnlijk eet de kleine het van mijn lichaam er gelijk weer af.
Ben nou 22 weken en ben nou 5 kilo aangekomen.. Ik hoop echt niet dat ik heel veel ga aankomen. Ik weet dat het voor een goed doel is, Maar het moet er ook allemaal weer af En aangezien ik nogal lui ben en afvallen niks aan vindt hahaha... MAar dat zien we dan wel weer
met de 1ste: 40 wk 25 kilo met de 2de: 41wk 2dagen: 21 kg Ik hoop dat met de derde het niet zoveel wordt! xxgemma
Hier ben ik inmiddels 25+6 en ben 7 Kilo aangekomen, in een korte tijd, was de eerste maanden namelijk behoorlijk ziek
nu 33 weken en 6 kilo aangekomen. vond het nog steeds erg netjes, terwijl ik niet echt op de lijn let. gisteren nog een halve doos toffifee opgegeten, hhmm heerlijk! joyce
Ik ben nu 17 weken zwanger van onze tweeling en ik sta op -5 kg... (het is ook -7 geweest) Blijf nu een beetje hangen. Ben namelijk al vanaf het begin erg misselijk, met bijbehorend spugen.
Volgens mij is dit wel goed hoor! Is per persoon ook verschillend. Tis denk ik ook maar net hoe je lichaamsbouw ervoor was en of je veel misselijk bent geweest. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je je er niet te druk om maakt en geniet van je zwangerschap!