ik nu bijna 20 weken en 6 kilo bijgekomen, waarvan de laatste 2 kilo in 1 week... moet zeggen dat ik enorm baal! Zo ga ik die 12 kilo natuurlijk nooit redden.
Vandaag precies 32 weken en zit nu op weer op startgewicht (eerst 5/6 kilo afgevallen, die zijn er nu weer bij).
Donderdag 20 weekjes en ben 0,5 kg aangekomen, maar moet zeggen weeg elke ochtend en soms is die 0,5 er ook weer af? Dus vond t voor mezelf wel erg netjes , normaal kom ik snel aan!
Ik ben nu 8wkn en 1kilo! Ik ben echt heel trots omdat ik een traag werkende schildklier heb en ik toch mn gewicht onder controle heb! Ik was voor de IVF net 4kilo afgevallen
Gisteren op controle geweest. Ben nu 17 weken en 5 dagen... was eerst 5 kg afgevallen en nu is er 1,5 kg er terug bij.
Wat een verschillen zeg! Ik ben inmiddels ruim 17 weken onderweg en ik ben nu ongeveer 3 kilo zwaarder dan toen ik positief testte. Valt me heel erg mee, want ik heb echt al een behoorlijke buik. Maar kennelijk snoept Kindje ook flink mee van wat ik eet. Nou ja, zolang Kindje gezond is, hoor je mij niet klagen.
Vanmorgen weer even op de weegschaal gestaan, maar dat viel 100% mee. Ben nu ongeveer 37 weken en 6,5 kilo aangekomen. Vanmorgen tijdens de controle toch even gevraagd of dit niet te weinig is, maar mijn buik was weer goed gegroeid.
mijn buik ziet er laatste 2dagen opeens 2x zo groot uit maar ik weeg nog precies t zelfde als voor de zwangerschap Is dat wel goed?
jeetje dat lijkt me ook niet goed.. of hadden jullie flink overgewicht voor de zwangerschap? hier nu 24 weken en 6 kilo erbij