30 weken en in totaal 10 kg. Woog voor de zwangerschap 51 nu 61. De kilo's kwamen bij mij pas vanaf 16 wkn ongeveer.
Met 23 weken zat ik op +2 kilo.. Maar ik was flink afgevallen in het begin... begon langzaam aan te komen vanaf ongeveer 17 weken en van 19 tot 23 weken 5 kilo aangekomen!
38 weken en 24 kilo, hahaha snap niet hoe mensen dat doen hoor onder de 10 kilo blijven, nu moet ik zeggen dat ik amper nog kan lopen van al het vocht maar toch...flink gegroeit dus, van de eerste was ik 29 kilo aangekomen! is er wel allemaal weer afgegaan gelukkig
Ik ben nu 28 weken zwanger en 1.5 kilo aangekomen. Ben de eerste tijd een hele hoop afgevallen. Door misselijkheid en overgeven, verder weinig tot geen trek in eten hebben en een flinke griep. Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af...
Heb al eens eerder gereageerd, maar ben inmiddels wel wat dikker! Ben nu 23 wk en 6 dg en 5,5 kilo aangekomen, maar wel in een korte tijd een hele kilo, dus hoop niet dat het in hetzelfde tempo doorgaat Gr, Manon
27 weken en 6 kilo aangekomen! Naar mijn gevoel wel netjes, omdat je tussen je 22 en 29e week 50 procent van je extra gewicht aankomt! Ik hoop echt dat ik onder die 12 kilo blijf..