16 wk en ruim 4 kilo aangekomen. Weet niet of het "normaal" is. Probeer erop te letten om niet teveel zoet te eten, maar over het algemeen heb ik gewoon meer trek. Dus ik eet elke dag een broodje extra en schep 's avonds nog eens op. Ik en de kleine zullen het wel nodig hebben, denk ik
ik ben nu bijna 24 weken en precies op 0! Ik was nl eerst 6,5 kilo afgevallen, dat zit er nu weer bij!
Ik ben nu 16 weken zwanger, maar ben in het begin van mijn zwangerschap heel veel afgevallen. Over een week mag ik me weer wegen, dus ik ben benieuwd. Ik eet nu wel goed, maar mijn kleding blijft los zitten. :S Mijn buik daarentegen groeit goed xxx
Nu (bijna) 35 weken en eerst 7 kg afgevallen, daarna 12 kg aangekomen, dus per saldo 5 kg aangekomen...
Aaaaaaaaaaaaah ikke 20 weken en al 8 kilo bijgekomen De gynaecologe vond het niet eens raar. Ze antwoorde toen ze mijn gewicht hoorde oh goed he. Nou niet echt vind ik..ik hoop niet dat ik 30 kilo ga aankomen!
38 weken en ben 15 kilo al aangekomen.. maar dat gaat er dus snel weer van af als ik ben bevallen.. Liefs, Kim