26 weken en ben nu 6kg aangekomen. Vind het wel veel, omdat ik pas bij 19 weken begon aan te komen...
27 weken en nog steeds één kg onder startgewicht. Buik daarentegen lijkt enorm, al een paar nieuwe striemen erbij . De grote groei moet nu beginnen dus ik verwacht nu toch wel nog een paar kilootjes bij te komen!
Tot nu toe staat de teller op 0 bij bijna 18 weken. Eerst een kilo erbij (was ook net na de kerst...) en toen weer een kilo eraf. Ik moet morgen weer naar de VK, maar eerlijk gezegd vraag ik me af of ik aangekomen ben. Mijn buik groeit wel, maar ik eet veel minder dan voor mijn zwangerschap. Krijg het gewoonweg niet weg. Ik heb net een website gelezen over te weinig aankomen tijdens je zwangerschap en de kans op te vroeg geboren of te lichte baby'tjes. Brrrr, ik hoop dat er nog wel iets bij komt...
Ben nu 23 weken en 5 kilo aangekomen. Ben bij mijn eerste ook vooral in de middelste maanden aangekomen. Tot 19 weken waren het nog maar 2 kilo.
Hallo dames, Bij mijn eerste zwangerschap van 55 naar 85 kilo gegaan, dus totaal 30 kilo aangekomen (geen vocht). Daarna ben ik nooit meer op gewicht gekomen. Nu ben ik doodsbang dat ik weer zo veel aan ga komen. Ik weeg nu 67 kilo en 30 kilo er bij kan ik lichamelijk niet aan. Zijn er nog meer vrouwen met dit probleem?
Ik ben bij mijn eerste zwangerschap meer dan 40 kilo aangekomen (en was al heel fors). Was bij mij wel vnl. vocht. Het wil echter niet zeggen, dat dit bij een volgende zwangerschap ook gaat gebeuren. Bij mijn dochter was ik nu al meer dan 10 kilo aangekomen en ik ben tot nu toe alleen maar afgevallen. Zo kan het dus ook .
hej hallo, ik ben nu 15 weken zwanger en bijna 4 kilo afgevallen. er is niets mis hoor, had ik bij mijn dochter ook groetjes
nu 35 weken zwanger en 9 kilo erbij. ik weet het het is niet veel of wat dan ook, maar toch vind ik het hard gaan. maar o o o ik kan de frietjes en chipjes, chocolade etc gewoon niet laten staan. joyce