Ik ben een halve kg afgevallen... Snap er helemaal niks van... 29 weken en ben nu 5,5 kg aangekomen netto.
Ik ben nu net over de 20 weken en ben pas 7 kilo aangekomen. Ach daar zal nog wel wat bij gaan komen denk ik zo.
Door het stil zitten door de BI gaat het nu hard en ik hou veel vocht vast. Ben nu 18 kilo aangekomen, ga de 20 zeker halen!
17 weken zwanger en 10 kilo afgevallen... Nu moet ik wel zeggen dat ik al vanaf het begin extreem misselijk ben. Bij de vorige zw was ik in totaal 28 kilo afgevallen (ook door misselijkheid). Nu heb ik ook wel overgewicht en kan ik het dus best missen. De gyn maakt zich nu ook deze keer geen zorgen omdat Ukkie Junior het goed doet.
oja das heel vervelend had ik bij Dean ook en door het stilzitten kom je dan pittig aan idd.. ik was nog maar 20 kilo aangekomen met 30 weken en de laatste 8 weken kwamen er nog eens 10 bij toen... pffff NIET LEUK, maar vocht trekt (normaal gesproken als je lichaam gezond is) snel weg na de bevalling dus dat is een geruststelling. Ik zit nog steeds op -3 kilo met bijna 38 weken..
hang nu tussen de 6 en 7 kilo. Al geeft de weegschaal thuis tussen de 5 en 6 kilo aan. Ik merk best wel vaak dat die weegschalen bij de vk/gyn je zwaarder wegen : S... Hmmm... Anyway, vind ik beiden niet erg
Vandaag precies 15 weken zwanger en vanmorgen gewogen. 2 kilo erbij! Wilde ook weer voor het eerst een lekkere blouse aantrekken voor het lente weer, maar die zit erug strak...
Aankomen doe ik nog niet, maar ik merk dat de vorm van mijn lichaam heel erg verandert. Waar vroeger alles op mijn bovenbenen en billen ging zitten, verdwijnt nu zo langzamerhand mijn taille (waar ik altijd best trots op was juist omdat ik een wat breder achterwerk heb). Maar dat is weer een mooi excuus om leuke zwangerschapskleding aan te schaffen, haha!
26 weken zwanger en 7 kilo aangekomen. Geen idee of dat veel, weinig of normaal is. Maar belangrijker, ik voel me goed!
Ben nu 23 weken en 2 kilo aangekomen en ben daar erg tevreden mee! Was tussendoor zelfs afgevallen en ben nu dus weer aangekomen.
29 weken en 13 kilo, vind het best netjes.. vorige zwangerschap was ik in totaal 27 aangekomen. Hoop nu eigenlijk onder de 20 te blijven...!
20 wk en 5 dagen en nu 1,5 kg aangekomen! (ben wel van nature al stevig dus misschien dat t daarom niet zo snel gaat heb genoeg reserves zeg maar)