mmm zwangerschap tast je hersenen aan, ik had zoiets van dat is vlot in een dag Na de tweede keer lezen las ik dat je 1 dagen over de 40 weken bent.. ik ben echt een doos..
kom net van de verloskundige en ben begonnen met een gewicht van... 67,6 en weeg vandaag de dag 78,2 dus 10,5 kilo zeg maar... liefs mandy
Nou ik ben in het begin veel aangekomen,de laatste 4 weken nog geen 2kilo duss.... Maar ik heb er geen problemen mee,het is niet zo dat ik overal dik aant worden ben alleen mn buik is supergroot!
Bijna 19 weken, en nog steeds 6 kilo lichter dan mijn startgewicht... (Maar met mijn figuur kan ik ze best missen.... ) Heb niets kunnen eten van de misselijkheid de eerste 13 weken. x
Was net wel 73 kilo Had wel net gegeten enzo maar toch, 13 kilo... Het is niet eerlijk, babietje komt elke dag een halve ons aan en ik een halve kilo...
Hier drie kilo aangekomen in 14,5 week. Maar mijn buik daar zie je nog nauwelijks wat. Zit echt op mijn heupen, die zijn veel ronder geworden...
Stond vanochtend op de weegschaal... Ben nu 32 weken en 1 dag en nog steeds maar 10 kg aangekomen. Blijf een beetje stil staan. Ik geloof nu al 3 weken zo.
in totaal van mijn zwangerschap was ik 16 kilo aangekomen, ik weeg nu nog 8 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap (ik luste graag brood met pindakaas, ik at er veel per dag => en ja die verkeerde vetten blijven wel zitten )
Hoi, Ik ben nu in iets meer dan 14 weken tijd twee kilo aangekomen en daar ben ik heel blij mee. Ik eet goed de hele dag door, maar wel zo gezond mogelijk en ik ben blij dat dit kan, want ik heb soms echt honger! Karin