Ik ben 16 weken en nog niets aangekomen. Tenmisnte als ik onze weegschaal moet geloven. Hier zegt die 57,8 ongeveer en bij de vk zegt die 59 . haha.
Stacy het kan nogal verschillen als je thuis je kleding uit hebt, en daar heb je je kleding+schoenen aan.... Ik weeg hier thuis 55 en bij de vk woog ik 58
Hier met 29 weken 10 kilo aangekomen.. Maar startgewicht was thuis zonder kleding en in de ochtend.. en bij de vk altijd gewogen met kleding natuurlijk en na het eten.. Zal misschien hooguit 9 kilo zijn in totaal denk ik..
Ik zie dat er heel veel maar heel weinig aankomen... Eten jullie heel gezond of snoepen jullie ook wel?
Heb vorige week op de weegschaal gestaan toen woog ik 66 kg met 35 wkn zwangerschap, toen ik er achter kwam dat ik zwanger was woog ik 51 kg. Vind het nog redelijk netjes. Heb alleen wat dikkere benen gekregen en iets bredere heupen meer niet. Maar jah das ook normaal volgens mij. Waar komen jullie het meeste aan?
Hallo, Ben in het begin door misselijkheid 2,5 kg afgevallen en nu inmiddels weer 1,5 aangekomen sinds de misselijkheid weer weg is. Ben nu 18 w+2 en -1 kg, maar al behoorlijk stevig van me zelf...dus dan hoef je volgens mij ook minder aan te komen.
ik heb zowat alles op mijn buik (en mijn borsten ) laatste week heb ik wel enorm veel vocht beginnen ophouden op enkels/kuiten nu ben ik 36 weken zwanger en zo'n 9 à 10 kilo bijgekomen
Allemachtig zeg, ik sta nog steeds op +6. Vind het nou wel vreemd worden... Weeg dit al sinds 25 weken...
Met 24 weken + 7,5 kilo (al kan het nu wat minder zijn na een paar dagen een maag/darmvirus). Normaal weeg ik zo'n 64 kilo bij 1.75 en nu dus 71,5. Overigens denken mensen dat ik nauwelijks ben aangekomen, het zit vooral op mijn buik/borsten Ik vind ook dat velen vrij weinig aankomen, maar denk dat de BMI's van de mensen hier ook sterk verschilt. Dat verklaart wel een hoop. Vroeg aan mijn VK afgelopen week of het normaal was dat ik deze kilo's was aangekomen. Zij gaf aan dat het zeer netjes was. Ik zei toen dat ik overal las dat 12 kilo normaal was, en dat ik me afvroeg of ik dat ging halen. Zij gaf aan dat 12 kilo echt niet het gemiddelde was, ze vond het bijna een belachelijk idee. Zij zei dat haar ervaring was dat de meesten rond de 20 kilo aankomen, dat 30 kilo ook vrij veel voorkomt en dat vond zij wel wat veel, en dat tussen de 15-20 netjes was als je dat haalde. Tussen de 10 en 15 was volgens haar eerder uitzonderlijk dan regel. En uiteraard zij ze er ook weer bij dat iedereen anders aankomt in de zwangerschap en dat als je maar normaal eet, de kilo's er zo weer af zijn. Dat stelde me gerust.
Ben vandaag precies 18 weken en ben nu tussen de 2.5 kg en 3 kg aangekomen. Moet zeggen dat ik ook heel veel moeite heb met eten. Heb niet over hoeven geven, maar vind sinds een week of 7 niets meer lekker, behalve fruit. Ik begin dus meer en meer af te vallen nu. Vind het echt moeilijk om te eten en dat terwijl ik een ontzettende lekkerbek was altijd. Snap er dus ook niks van. Zal wel weer aan de hormonen liggen.