Nou ik ben met mijn 16 weken al een kilo of 5/6 aangekomen (schommeld nogal). Snoep juist minder als eerst, wel veel honger maar eet meer brood en fruit. Ach, bij Eva was ik 18 kg zwaarder, maar is er allemaal weer afgegaan(zelfs meer)...dus maak me totaal geen zorgen. Eb de meeste die ik ken komen dus veel meer aan als die 12 kilo! idd allemaal rochting de 20 of meer
22 weken en 3 kilo aangekomen. Ik was deze kilo's de eerste 14 wkn aangekomen. Dus sinds 14 wkn staat het en beetje stil. En doe er eigenlijk niet echt iets voor. Hoop dat er niet veel bij gaat komen.
Ik ben nu bijna 32 weken en ben ongeveer 6,5 / 7 kg aangekomen. Dacht dat het weinig was, maar lees nu dat het wel wat meevalt. Verloskundige heeft er ook niks over gezegd...
ben nu 18 weken zwanger en twee kilo aangekomen..., bij mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 8 kilo aangekomen..
Zo'n 12 kilo en 28 weken zwanger nu. Wat ik vorige keer uiteindelijk ooit gewogen heb, heb ik nooit geweten, aangezien ik gewoon niet op de weegschaal ging. Zal vast veel geweest zijn. Een paar dagen na de bevalling ben ik er pas weer opgegaan, toen zat er nog zo'n 18 kilo te veel aan. De eerste 8 kilo vlogen er vanaf, voor de overige kilo's moest ik iets meer mijn best doen. Vervolgens ging er nog 5 kilo meer af dan voor ik zwanger werd, dus ook deze keer maak ik me niet teveel zorgen. Komt vast wel goed.
Met 19 weekjes was ik netjes 2.1 kg aangekomen kon ik nog mee leven maar vanmiddag ging ik op de geijkte weegschaal (voor mensen in rolstoel enz.) staan en schrok toch wel... weeg nu 68.5 kg en begon met 62.4 kg dus ben toch al ruim 6 kg aangekomen in 23 weken #-o poeh het is dat het erbij hoort en voor een goed doel is maar heb nog nooit zoveel gewogen haha... de 28e weer naar de vk dus ben benieuwd of het een goed gewicht is en wat de vk hier dus van zegt... Liefs Nelleke
Ben nu 30 weken en nog maar 6 kilo aangekomen, netjes dus. Zal de komende tijd vast nog wel hard gaan. Bij mn eerste was ik ruim 20 kilo aangekomen totaal, maar dat ga ik nu niet meer halen of ik moet in 10 weken tijd nog 14 kilo aankomen Ik eet trouwens nog vrij veel snoep en koek, maar dat deed ik bij de eerste ook wel. Weeg nu trouwens 87,5 kilo bij 1m80, begon met 81,5 kilo
@Kanellie, hier weegt de vk alleen de eerste afspraak, om te kijken of je dan al geen last hebt van overgewicht, daarna nooit meer, zegt volgens haar namelijk bar weinig. Alleen ga ik i.v.m. verhuizing over een week of 2 naar een andere vk en die weegt wel, zal vast wel commentaar krijgen.
@ Jo79: Klopt, bij mij ook eigenlijk alleen de eerste keer, de vorige keer heb ik ernaar gevraagd omdat ik toch wel benieuwd was... denk ook niet dat het zo heel erg veel zegt alhoewel het wel belangrijk is dat je niet teveel afvalt haha al is dat bij mij dus niet het geval mja ben toch wel nieuwsgierig hoeveel kg de weegschaal bij hun aangeeft en wat ze ervan te zeggen heeft... Heb trouwens het idee dat het gewicht er grotendeels alleen bij mijn buik aan is gekomen, misschien wat in gezicht maar de broeken zitten me niet strakker ofzo... pas nog steeds in mt 36 al zal dat qua zwangerschapsbroeken wat groter uitvallen boeit ook eigenlijk niet zo, als de baby het maar goed doet...!!! @ Pinkpuma: WOW 6 kg in 30 wkn... das erg netjes, denk ook niet dat je er in de laatste weken nog 14 bij aan krijgt al zal je nog wel aankomen tijdens je verlof, wanneer je wat meer rust hebt enz. en alles wat zwaarder word hehe... Liefs Nelleke
hoihoi... Mijn verloskundige laat de keuze aan jezelf...maar ik ben altijd wel weer benieuwd naar mijn gewicht...vooral omdat ik niet echt aan mijn lijf merk dat ik aankom, buiten mijn buik om dan. De laatste keer was ik 20 weken zwanger en zes kilo aangekomen..volgende week mag ik weer en dan ben ik eens benieuwd of er nog wat aangekomen is! groetjes Ramona
Ben vandaag precies 32 weken en vanmorgen gaf de weegschaal precies 72.9 aan. Was 61.9 voor ik zwanger werd. Ben dus in totaal 11 kilo aangekomen tot nu toe.
40weken en 2 dagen zwanger, 13.5 kilo aangekomen. Bij mijn zoontje (die met 36.5 weken is geboren) was ik 17 kilo aangekomen. Dus ik vind het netjes nu!
Ok ik schrok me dus rot toen ik vandaag op de weegschaal stond 9 kilo's erby!! Dat had ik echt niet verw8 en ik zie het ook niet echt terug..Ben wel wat aangekomen in mn bovenbenen en billen, maar niet zo ontzettend veel! Een baby weegt toch ook niet zoveel Snap er nix van