Ben nu zwanger van de 3de,heb al 2 zoontjes. Nu 18 weekjes zwanger en 1 kilo aangekomen..Maar was bij de andere 2 ook niet veel aangekomen!! groetjes
Ik ben 25 weken zwanger en zo'n 10 kilo aangekomen... Pfff... waar blijft het allemaal. Ik ben 1.83 lang en weeg nu 71 kilo.
Ik ben nu 14 weken, en minder dan 2 kilo aangekomen. Maar dat is misschien meer omdat ik de tijd daarvoor zo was afgevallen. Ik was ziek geweest, en daardoor woog ik in plaats van 55 kilo maar 52 kilo. Het wilde er maar niet aankomen! Toen ik zwanger werd, woog ik zo ongeveer 53,5 nu weeg ik weer 55 kilo, maar mijn buik groeit wel, gek.. waar blijven die kilo's dan? (Ik ben 1.65 meter)
ik ben morgen 30 weken precies en ik ben 3 kilo aangekomen in totaal, het schommelt al 3 weken met een halve kilo, de ene keer dus 2,5 en de andere keer 3. Ik woog toen ik zwanger werd 62.5 en vanochtend 65.5 en ik ben 1.64 meter, ik was nog wat zwaar ivm medicijngebruik voor de zwangerschap. En ik heb een behoorlijke buik!
28 weken en 8 kg erbij sinds 23 weken amper iets bijgekomen dus (wat ik niet erg vindt) valt mee denk ik , was voor de zwangerschap 50 Kg en meet 1.64 denk dat ik eindig met 12 kg erbij ongeveer
1.80m, ben nu bijna 20 weken en nog net niet 1kg aangekomen, schommelt tussen 'n halve kilo en 1 kilo.
ik kwam tot 23 weken geen gram aan : P tot 28 weken 4 kilo En ik zit nu op 11 kilo. En hier is het een beetje op blijven hangen (ik ben na de 33 weken opeens 6 kilo bijgekomen). Maar ik ben er blij mee. Ik was namelijk voor de zwangerschap 12 kilo afgevallen (niet dat het nodig was) en die mogen er van mij best weer aankomen. Dik was ik toch al niet met 12 kilo erbij.