met 18 weken was ik 6 kilo aangekomen,. maandag moet ik weer dan ben ik in de 23e week,. ik ben benieuwd hoeveel er dan bij is gekomen haha
tot nu toe 8 kilo.. vind dat wel netjes. ik ben van mezelf erg slank begon met 52 kilo. van die 8 kilo die ik ben aangekomen geeft mijn weegschaal aan dat ik ruim 3.5 kilo vocht vasthou.vraag me af hoeveel je nog aankomt de laatste weken. ik hoorde / las ongeveer 5 kilo in de laatste 3 maanden? ( ze hadden het over gemid. 12 kilo aankomen tijdens 9 maanden, eerste 3 maanden 2 kilo, middelste 3 maanden 5 kilo en laatste 3 maanden 5 kilo)
30weken en 2kilo erbij. mij hoor je niet klachen die 2kilo kwam er bij week 14 bij ofzo en is sinds dien niet meer veranderd. maar gok dat het binnekort toch wel wat meer kilotjes gaat worden
ik ben nu 23w en 4 kg aangekomen. Als het zo verder gaat ben ik helemaal happy en trots op mezelf =D>
ík heb van mezelf flink overgewicht en was eigenlijk ook heel bang om nog zwaarder te worden maar ben nu 21 weken zwanger en pas 2 kilo aagekomen!!!ben echt super trots op mezelf!!khoop dat ik het een beetje vol kan houden!!succes allemaal
ik ben nu 28 weken en 8 kilo aangekomen, gaat nu opeens hard. Maar ja het is voor een goed doel en ik voel me super goed.
Vandaag 28 weken en ben 8 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Ik eet heel goed en snoep bijna dagelijks, maar schijn niet echt aan te willen komen. Waarschijnlijk komt het, omdat ik vrijwel dagelijks ongeveer anderhalf uur met mijn hond loop :-k
Ik ben 16 weken en ik ben 1 kilo aangekomen. Ik heb ook echt wel vreetbuien maar het komt er niet echt aan. Ik heb in al die weken ook maar 1 keer overgegeven.
19 weken zwanger en een halve kilo aangekomen. positief punt aan zwangerschapsbraken in de eerste weken. echter niet heel gezond voor je lijf. jenna
ben morgen 35 weken, tot nu toe net geen 5 kilo aangekomen was 7 maar heb bijna 2 weken last gehad van een salmonella vergiftiging, toen ben ik 2 kilo kwijt geraakt... die zullen er wel weer snel aanzitten denk ik aangezien me verlof is begonnen