Over twee dagen 38 weken en 13 kilo aangekomen! Moet vandaag weer, ben benieuwd! Houd nu heel erg vocht vast.
ik ben bijna 26 weken en ben 2 kilo aangekomen bij deze zwangerschap bij mijn eerste op het laatst 18 kilo en bij me tweede kindje 3 ons aangekomen en nu pas 2 kilo gaat goed hahah maar lwet nie op wat ik eet hoor
Ik ben nu 30 weken en 2 dagen en ben in totaal 10,1 kilo aangekomen.. 3 weken terug was is 11,2 kilo aangekomen maar ben 1,1 kilo afgevallen.. Ben ook zeker benieuwd wat mijn eindgewicht zal zijn..
Ik was in het begin heel snel 10 kilo aangekomen, aan het einde van de zwangerschap zat ik op 20 kilo (hield op het laatst ook goed vocht vast) en geloof het of niet, binnen 2 weken na de bevalling zat ik weer op mijn oude gewicht zonder er ook maar iets voor te doen of te laten! Bizar he! Ik had het niet verwacht, maar was (ben) heel blij . Schijnt achteraf genetisch te zijn want mijn moeder had het ook bij haar 3 zwangerschappen...
te weinig is het nooit hoor. ik ben pas 2kilo aangekomen en mijn vk is juist blij dat het niet meer is. het is namelijk geen móeten hoor om aan te komen. niks mis mee met die 4.5kilo van jou
12 weken en al 2 kilo!! moet wel zeggen dat ik erg veel moeite met naar de wc gaan heb. zal dit er mee te maken hebben??
nounou ik ben bijna Jaloers op jullie 4,5 kilo, enzo allemaal ik ben nu 23 weken en 4 dagen, en ben in totaal 10 kilo aangekomen !! het is best veel, maar ik zit er niet zo erg mee,..
gelukkig..want maAk me af en toe daar best zorgen om, maar ja kan niet heel veel eten anders wordt ik daar s'nachts misselijk van. en iedereen komt natuurlijk verschillend aan.
Ik ben nu dik 18 weken zwanger en mijn stand staat nu op - 5,5 kg. Ik merk wel dat de teller nu begint op te lopen, want ik ben nog minder zwaar geweest. Maar nu zal het dus wel gaan aantellen ... Nu kan ik zelf wel een kilootje of 20 missen hoor, dus wat mij betreft 'eet' de baby die kilootjes lekker weg ...
Ben nu 23.2 wkn en 3kg aangekomen. Vind het best netjes, had verwacht dat het veel sneller zou gaan. Maar we zijn er nog niet...
Ja wanneer kom je nou het meest aan? Ik ben 24,5 week zwanger en nog maar 2 kg aangekomen. Iedereen zegt dat ik vanaf nu nog wel 10 kilo of zo aan zal komen.. Is het normaal om 10 kg in de laatste 15 weken? Of hoeft dat helemaal niet zo te zijn?
Ik ben 25 weken en 4 dagen en 1 kilo aangekomen tot nu toe. Iemand vroeg aan mij of mijn kleine mijn gezicht aan het opeten is, hahaha! Alleen mijn buik groeit (en taille), de rest is ietsje minder geworden. Hiephoi! :-D (ik heb hetzelfde als Elmo, van mij mag de kleine mij opeten )
Hoi hoi, ik ben 13 weken zwanger en al ruim 7 kilo afgevallen, ik eet gewoon gezond maar kan niet meer zoveel op en absoluut geen vet meer verdragen. t kindje ligt zelfs voor op de groei dus ja ik zie t maar als mooi meegenomen haha t neemt gewoon voeding en energie van mij dus. allemaal een fijne zwangerschap gewenst!
Hoi hoi, Ik ben bijna 12 weken en heb geen idee hoeveel ik ben aangeomen. Ik ga er maar vanuit dat ik ben aangekomen, aangezien mn buik wel iets dikker is en mn broeken nog maar net dicht gaan.. Ik eet nog hetzelfde.. dus redelijk normaal en gezond (soms een frietje)... beweeg wel te weinig en heb geen weegschaal. Durf er ook niet op! Ben ook niet misselijk geweest! Heb ook zo een opgeblazen gevoel.. alsof mn darmen overvol zitten en ga te weinig anar de wc!! Nog tips wat dat kan verhelpen????????? Ik ga maar een weegschaal aanschaffen ehmm... Trouwens netjes hoor.. die dames die zo weinig aankomen. Super!