vrouwtje, meer beweging helpt heel goed, al zou je al een stuk wandelen,dat masseert je darmen goed, ook roosvicee laxo en goed vezelrijk eten, ik heb een paar weken geleden heel erg last gehad, moest zelfs overgeven van de darmkrampen en slik nu capsules van all in one flora en dat helpt echt super goed, kon soms maar een keer in de week naar t toilet, nu iedere dag. succes!
Ik ben inmiddels al bevallen maar ik was totaal 23 kg aangekomen (zwangerschap van 38+5). Het is nu 9 weken geleden en ik ben al 20kg afgevallen. Het kan dus weer best snel gaan!
zo dat is er idd lekker snel afgegaan zeg! heb je gelijnd, of dat niet? mag ik vragen... hoe ziet je buik er nu uit? ben daar zo benieuwd naar naar hoe die bijtrekt na de bevalling en hoe snel.
wat zou er nog bijkomen he die laatste 10 weken...? lees veel gemiddeld 5 kilo.[/quote] Gemiddeld 5 kilo? Nou dat valt nog mee haha[/quote] ja dat is echt wat ik vaak lees.., dan spreken ze over een gemiddelde van 12 kilo aankomen he in 40 weken en dan is dit verdeeld in 3 trimesters. en laatste zou zo'n 5 kilo zijn. Ik geloof dat het per persoon verschillend is.ook afhankelijk van je begin gewicht en nog meer andere factoren. agh we zullen het zien. ik ben nu 8 kilo aangekomen, was eerst 10 maar ben er 2 afgevallen. tenminste ik was in 1 maand tijd(tijdens mn vakantie 4 kilo aangekomen) en 2 weken na terugkomst was ik 2 kilo kwijt. vermoet vocht.
Ja dat is bij iedereen weer verschillend idd. idd we zien wel haha.. Maar ja als ik wat meer aankom, dan maakt het me nog niet zoveel uit want ik doe het voor een goed doel denk ik dan maar haha
bij mijn eerste kon ik op het laatst echt 1,5 kilo per week aankomen...dus ik zat ver over de 5 kilo in laatste trimester.
ja zie je. is toch verschillend per persoon. agh ik probeer gewoon zo gezond mogelijk te eten en dan zien we wel. zoals eerder gezegd is voor goed doel
Vandaag weer gewogen bij de verloskundige, en met 29,2 weken is er nu 5,4 kilo bijgekomen. Snap er niks van, als ik naar die buik kijk, maar ben er wel blij mee .
Oh ik hoop toch echt niet dat ik het laatste trimester nog 5-10 kilo aankom!!! Ik ben nu ruim 10 kilo aangekomen met 24 + 1 weken zwangerschap. De kilo's vliegen er nu echt aan! Ik heb ook het idee dat mijn buik in 1,5 week heel erg gegroeid is... Maar gister was ik in de H&M en normaal heb ik maat 36, en nu voor zwangerschapsbroeken pas ik net maat 40!!! Dat is toch wel even slikken... Ik weet, elke zwangerschap is anders maar als ik lees dat meiden met 24 weken nog maar 4 kilo zijn aangekomen bedenk ik me toch stiekem wat ik verkeerd doe.... Maar het is voor een goed doel! Enne...Lang leve de borstvoeding! Gr Lisszy
met precies 16 weken 1,5 kilo Mn collega was tot 24 kilo weinig aangekomen na de 24 weken 20 kilo poehhhh moet er niet aan denken
Neehoor meid, ik heb maat 32-34 gahad en nu ben ik zoek naar 38-40.. tot nu toe ben ik ook 10 kg aangekomen... als je maar gezond eet!
Ik ben nu 40 weken zwanger en ben in totaal net geen 10 kilo aangekomen. Bij mij zit het gewicht volledig op mn borsten en buik. Kan mn gewone (lage heup) spijkerbroeken nog aan, knoopje gaat net niet meer dicht