Heb me gisteren gewogen en ben nu ongeveer 12-13 kg aangekomen. Ik voel me erg goed in m'n vel maar ik sta zeker niet te pronken bij manlief, het liefst heb ik dat hij me niet ziet naakt of in ondergoed, ik voel me best wat te zwaar en het lijkt wel dat de kilos er veel minder makkelijk afgaan. Ik heb hem voor mezelf beloofd dat ik na de bevalling weer de slanke wordt Gelukkig heeft hij er helemaal geen probleem mee.
37w3d 10 kilo. Ik merk dat ik (tot nu toe) tijdens het laatste trimester nagenoeg niet aankom. Alles wat ik aankwam was zo'n beetje tijdens het tweede trimester, toen ging het wel hard. Ik moet ook wel zeggen dat ik bijna geen vocht vasthou en dat soort vervelende dingen.
ik zit na 22 weken precies op mn startgewicht, mn buik is echt aan het groeien en verder lijk ik smaller te worden
Tien weken en een beetje zwanger en 1 kilo aangekomen. Heb nu het idee dat ik qua omvang afval, maar er gaan geen kilo's af. Mijn broek zakt af!
Hoi, Hier ook nog steeds "maar" 1,5 kilo erbij. Ik pas geen positiekleding uit mijn vorige zwangerschappen, moet alles lenen of nieuw kopen... ! Ik ben smaller geworden en heb een enorme buik... Groetjes Jessica
Ik was met 31 weken en 3 dagen 50 kilo aangekomen. Maar wees niet bang, uitzonderingsgevalletje Ben ze overigens allemaal weer kwijt...
Wow, das wel knap in zo'n korte tijd! Was opeens erg aangekomen, maar ben nu weer wat afgevallen zonder er iets voor te doen.... Nu 36+5 en 9,5 kilo...
ik ben 16 weken zwanger en bijna 7 kilo aangekomen. ik vind het best veel maar ik heb vorig jaar bijna het hele jaar sonja bakker gevolgd en nu ik zwanger ben snoep ik weer(teveel!) en let bijna nergens op. eigenlijk best zonde. kuzz
nou ik ben nu 16 weken en ik ben 9.5 kilo afgevallen vanwege de misselijkheid die is nu wel langzaam aan het weg zakken maar ik heb nog steeds geen trek dus eet ik echt alleen als ik trek heb voor de rest drink ik wat ook neit van harte gaat want dat zorgt er ook wel voor dat soms alles net zo hard er weer uit gaat
nee hoor ik eet gewoon ben ook niet op dieet of zo want ik weet dat dat niet mag. maar volgens me VK kan het geen kwaat en is het met mijn gewicht geen probleem dat het er af gaat. de kleine heeft waarscheinlijk meer nodig dan dat ik hem geef met eten en dan neem hij het dus gewoon ach heb genog dus dat maakt niet uit.
achttien en een halve week en tot nu toe twee kilo bijgekomen nadat ik eerst twee kilo was afgevallen!
21,5 week ongeveer en 5 kilo aangekomen. Lijkt best veel, maar ik moet nog meer aankomen van de vk, omdat ik nog steeds ondergewicht heb, pff! Makkelijker gezegd dan gedaan als je alles kan eten zonder aan te komen