maakt niet zo heel veel uit hoor, als je maar niet bewust je gewichtstoename gaat beperken. mijn moeder was heel tenger toen ze mij kreeg en was toch maar 5 kilo aangekomen. haar vlos vond het niet zo'n punt en die van mij nu ook niet.
dit had ik ook haha. 20 aangekomen en voor ik het wist waren er 27 af. heef je ook borstvoeding? want heb erg het idee dat het hier daar aan lag. ik maak me nu dus ook echt geen zorgen met me 15+ kilos want al blijven er 7 van plakken heb ik nog me oude figuur
Nee ik geef geen borstvoeding.. waarschijnlijk was het allemaal vruchtwater waar ik van aangekomen was hahaha, heb nog wel eenhangbuikje.. de kilo's vliegen er sneller af dan je denk
Ben nu 38 weken zwanger en 11 kilo aangekomen. Moet er wel bij zeggen dat dit vooral sinds mijn verlof erbij gekomen is..... Maar ik vind het nog steeds redelijk.... Hoop dat het bij mij er ook zo snel weer afgaat..... Maar ja je moet er wat voor over hebben toch? Liefs Rianne
Ff voor de goede orde............Dit heb ik niet geschreven maar Csillag Ik bedoelde ook helemaal dat het ene beter was als het andere, ik wilde alleen maar vertellen hoe het bij mij is.
Hier 22 weken en nog 0,5 kg lichter dan ik voor mijn zwangerschap was...maar buik en baby groeien beide...dus zal wel goed gaan Moet wel zeggen dat ik voor de zwangerschap al de nodige reserves had...scheelt denk ik wel
Bijna 20 weken en ongeveer 1 1/2 kilo... Was wel wat misselijk, maar niet gespuugd. Ik ben gestopt met roken, en let niet op wat ik eet! Vorige zwangerschap was het totaal ruim 20 kilo, pff
Ik vermoed, dat je dan erg veel vocht vast hield tijdens de zwangerschap. Bij mijn eerste was ik meer dan 40 kilo aangekomen (weet niet eens precies hoeveel, want de laatste weken heb ik niet meer op de weegschaal gestaan en ik zat toen ik voor de laatste keer op de weegschaal stond al op de 40 8-[ ). Ik riep al die tijd dat het vrijwel alleen maar vocht was en achteraf bleek dit ook het geval.... want 3 weken na de bevalling zat ik weer op hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap .
22 weken en 1.5kg aangekomen. begon op 66, nu 67.5, met een lengte van 1.80m.. dus ben tot nu toe zeer tevreden
Meld dit berichtAntwoord met een citaatdoor jorntenfemmigje op wo feb 20, 2008 1:42 pm 31 weken en 8 kg aangekomen. hehe, hier hetzelfde, 31 weken en 4 dagen zwanger en 8kg bijgekomen hopelijk blijft het onder de 10 kg!
hoi hoi ! ik was met 39 weken zo'n 10 kilo aangekomen, ik ben bevallen op 10 mei 2009 en nu 15 mei 2009 ben ik alweer 9 kilo lichter ! en ik geef borstvoeding dus dat gaat ook nog wat doen haha !