32 Weken + 10 KG. Laatste 3 weken 3 KG aangekomen! :O Schrok er wel een beetje van, maar hoort erbij. Was ook redelijk licht aan het begin (59).
Ben nu 38 weken ver en inmiddels ben ik precies 20 kg aangekomen...zucht. Voor de zwangerschap woog ik 64 kg (bij 1.80 lengte een prima gewicht), maar nu inmiddels al 84 kg. En dan te bedenken dat ik in mijn hele leven nooit zwaarder heb gewogen dan 65 kg. Cat
Hihi, het gaat bij mij echt in sprongen. 10 weken lang ben ik geen gram aangekomen (van 25 tot 35 weken) en nu ineens weer 3 kg in 1 week erbij. Met 36 weken sta ik op ongeveer +10 kg.
Ik verveelde me dus ik heb een grafiekje gemaakt van mijn gewichtstoename tot nu toe Dan zie je ook dat het met een enorme sprong is gegaan rond de 24 weken en nu ook weer...
ikke: morgen 36 weken en ong. 12 a 13 kilo bijgekomen, hier zit ik al heel lang op, ben allang blij. Bij de eerste was ik 28 kilo (!!!) bijgekomen. Van mij mag het zo blijven, heb van te voren gezegd als ik maar onder de 20 blijf dan vind ik het goed (denk dat we dat wel gaan redden...)
Wat netjes allemaal! Ik ben nog geen 15 weken zwanger en nu al 5 kilo aangekomen! dat klinkt niet goed.. en ik voel me er ook vreselijk door.. ik ben nooit slank geweest en heb altijd erg op mijn eten en beweging gelet, maar de laatste tijd ben ik zo erg moe en heb ik zon vreselijke koppijn dat ik te vaak op de bank of in bed lig... Wie herkent dit? Aan mn eten ligt het niet.. mn eetlust is minimaal.... Ik ben zo bang dat ik teveel aankom, dat ik bijna niet kan genieten van mn zwangerschap!
30 weken en 13 kilo erbij inmiddels. Het is ook echt niet allemaal buik, ik heb mezelf niet ingehouden tijdens de zwangerschap...